Pisanje za Google News vrijedi kao suho zlato
Stvarate sadržaj koji se može pronaći na vrhu rezultata pretraživanja već nakon nekoliko minuta – zvuči kao san, zar ne? A što je sa stvarnošću? Google News pruža copywriterima nevjerojatne mogućnosti, prikazujući razvijeni sadržaj gotovo istog trenutka. Saznajte o čemu se radi u ovom tipu pisanja i kako možete imati koristi od toga.
Što su Google News?
Ne govorimo o najnovijoj tehnologiji jer je beta inačica završena 2006. godine, no još se usavršena.
Google News usluga je koja nam omogućava brzo odabiranje i prikazivanje pouzdanih informacija.
Ključna prednost takvog rješenja prikazivanje je članka na vrhu rezultata pretraživanja, što vam omogućuje brzo generiranje prometa na internetskoj stranici.
Zanimljivo je da to ne mogu iskoristiti samo ugledne uredničke redakcije već i bilo koji tematski blogovi koji zadovoljavaju smjernice za pridruživanje Google Newsu. Najvažnija pravila uključuju postojanje podstranica s informacijama o uredničkom uredu i autorima, kao i redovito objavljivanje vijesti (koje su ažurirane i iz određene industrijske grane).
Naravno, postoji još mnogo zahtjeva, koji se odnose ne samo na informacije nego i na strogo tehnička pitanja. No zanima nas pisanje za Google News, pa krenimo na pitanje kako stvoriti takav sadržaj.
Kako izgleda copywriting u Google Newsu?
To neće proći nezapaženo, postoji mnogo mogućnosti koje takav alat giganta pretraživača pruža. Nije ni čudo što copywriteri žele naučiti kako stvoriti takav „trenutni sadržaj”.
Kako se ispostavlja… nema posebnih zahtjeva! Naravno, u teoriji, informacije moraju biti ažurirane, vrijedne i pouzdane, ali stvarnost proturječi tim pravilima.
Svi koji žele provjeriti hoće li trgovine biti otvorene na određeni dan saznat će to (ovo je jasan primjer koji ilustrira stalnu borbu portala za vidljivost u Google Newsu).
Korisnik je zainteresiran za jednostavan odgovor da/ne, ali umjesto toga čita opsežan uvod, različite opise i specifične informacije skrivene u tome.
Ovo stanje jasno pokazuje da Google trenutno nije sposoban agregirati suštinski, sažeti sadržaj. Umjesto toga, vodeći su opsežni SEO tekstovi. Dakle, ako radite u kvalificiranom uredničkom uredu, koncentrirajte se na ključne izraze i duljinu sadržaja. Možda neće biti lako, ali pokušajte proširiti uvod i postaviti pitanje. Obratite se mnogim aspektima. Dugi H2 naslovi koji dolaze s rezultatima pretraživanja mogu biti dobro rješenje kako bi se stekao dojam preciznosti u očima algoritama.
Kao što vidite, Google News izbjegava profesionalni sadržaj i stručne članke, ostavljajući prostor pretprodajnim stranicama koje su opsežnije i sadrže niz ključnih izraza. Članak koji ste upravo pročitali objavljen je krajem 2022. godine, pa se neke stvari već mogu promijeniti. No suštinska vrijednost i dalje se zamjenjuje SEO trikovima čak i danas.
Sažetak
- Pisanje za Google News, iznenađujuće, ne slijedi nikakve specifične standarde, samo primjerenu strukturu SEO-a – sadržaj treba iscrpno obrađivati temu i sadržavati ključne izraze.
- Naravno, to ne mijenja činjenicu da tema opisa mora biti aktualni događaj, dok portal treba ispunjavati niz smjernica u pogledu informacija i strukture internetske stranice.
- Također vrijedi uzeti u obzir dinamičan razvoj Googleovih usluga – današnje smjernice mogu biti zastarjele prije nego što to mislimo.
- Zato je dobra ideja praćenje trenutnih trendova i fokus na kvalitetu, uglavnom jer je to ono što pretraživači traže sve više, posebno na dugi rok. To je ono što oni rade.
Odgovori