Gdje potražiti copywritera za naručivanje teksta?

Sadržaj

Trebate li tekstove, ali ne znate gdje pronaći copywritere i profesionalne usluge koje nude? Ne brinite, postoji nekoliko rješenja. U nastavku članka raspraviti ćemo o tri.

Zašto tražiti copywritera?

Sadržaj je danas primarno marketinško sredstvo. Omogućuje fleksibilno prilagođavanje aktivnosti prema specifičnim potrebama poduzeća. Raspon je prednosti širok:

  • bolje pozicioniranje – Google prikazuje internetske stranice bogate stručnim informacijama koje čitatelji smatraju korisnima
  • veća stopa konverzije – potrošač će vjerojatnije iskoristiti ponudu ako je prethodno potaknut privlačnim sadržajem
  • izgradnja imidža – stručni članci stvaraju prepoznatljivost brenda u očima potencijalnih kupaca, što utječe na broj upita.

Prva navedena prednost stvara promet na internetskoj stranici. Druga ga iskorištava, dok treća omogućuje povećanje cijena. Ova poslovna sinergija pokazuje koliko je važan relevantan sadržaj. Zato ćemo raspravljati o mjestima gdje možete pronaći učinkovitog copywritera.

Gdje pronaći copywritera?

Postoje tri opcije koje možete odabrati: internetske stranice, grupe na Facebooku i oglašivački portali. Sve imaju svoje prednosti i nedostatke.

Internetske stranice

Ovo je definitivno najrazumniji izbor ako tražite sadržaj vrhunske kvalitete. Copywriteri koji imaju vlastite internetske stranice obično su dobro uhodani u industriji. Stekli su iskustvo i točno znaju kako prodavati koristeći se riječima.

Štoviše možete očekivati dobro organiziranu dostavu sadržaja. Stalni kontakt i učinkovita primjena ispravaka neprocjenjivi su elementi uspostavljanja suradnje s copywriterom.

Cijena je ovdje nedostatak – plaćate za kvalitetu koju očekujete, zbog čega profesionalni pisci nisu uvijek optimalno rješenje za poduzeća s malim proračunom.

Grupe na Facebooku

U takvom slučaju, uspostavljanje suradnje izgleda potpuno suprotno. Više se ne bavimo odabranim copywriterom. Naprotiv, ima desetke pisaca koji kontaktiraju s nama nakon objave ponude.

Velik broj kandidata olakšava naručivanje tekstova prema pretpostavljenim, posebnim financijskim uvjetima, ali kvaliteta je izrade upitna. Grupe na Facebooku okupljaju ne samo vrhunske copywritere već i studente koji žele dodatno zaraditi. Stoga odabir najboljeg izvođača uvijek nosi rizik iako je moguće pronaći dobru priliku koju tražimo.

Oglašivački portali

Oglašivački portali još su jedno mjesto preko kojeg možete unajmiti copywritera. Smatramo ih srednjim izborom između dvije već spomenute opcije.

Ponuda se obično dobro specificirala, podržana primjerima tekstova i popisom prednosti. S druge strane dobro predstavljanje ne pruža informacije o kompetencijama pisca. Copywriteri mogu biti nedovoljno iskusni i bez organizacijske pozadine za zadovoljavajuću suradnju.

Konkurencija je na oglašivačkim portalima žestoka, pa izbor ipak ovisi o slučajnim čimbenicima. Ponovno, možemo pronaći ili amaterske ili profesionalne copywritere po povoljnoj cijeni.

Kojeg copywritera odabrati

Već znate gdje pronaći copywritera, ali ostaje pitanje pravog izbora. Kao i uvijek to ovisi o situaciji.

Ako imate pristojan budžet i želite da vaše poduzeće dobije visokokvalitetne tekstove, potražite copywritere na Googleu.

Ti pisci razvili su specifičan tijek rada i često vode opsežan blog. Također testiraju SEO aktivnosti na vlastitoj internetskoj stranici. Također se koncentriraju na imidž brenda. Takav rad pisaca uključuje suradnju s velikim poduzećima.

No ako želite smanjiti troškove i vrijeme potrošeno na procese zapošljavanja, tada bi postavljanje upita na grupama na Facebooku ili pretraživanje popularnih oglašivačkih portala moglo biti rješenje.

Zahvaljujući tome dobivate brojne ponude koje možete prilagoditi financijskim mogućnostima.

Sažetak

  • Izbor bi trebao biti u skladu s vašim potrebama. Sadržaj ima važnu ulogu u stvaranju imidža, a dobar članak donosi više dobiti od deset neodređenih. Prijedlog je – ne štedite na tekstovima.
  • Treba imati na umu da je za početnike poduzetnike prikladno ograničiti troškove dok se njihov poslovni model ne pokaže prilagodljivim.
  • Stoga odgovor na pitanje gdje potražiti copywritera određuje se specifičnim potrebama i mogućnostima.

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

15.10.2024 Positioning
14.10.2024 Positioning
13.10.2024 Copywriting
12.10.2024 Positioning
11.10.2024 Positioning
10.10.2024 Positioning
09.10.2024 Content Marketing
08.10.2024 Content Marketing
07.10.2024 Positioning

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga