Želim naručiti članak – nekoliko riječi o narudžbi teksta
Vlasta ĐurinaŽelim naručiti članak – to je vjerojatno najpopularnije pitanje prilikom naručivanja. Trebamo li pružiti dodatne informacije? Što copywriter treba kako bi stvorio sadržaj? Kako postaviti pitanje i što naručiti kako bismo postigli najbolje moguće rezultate? Pronađite odgovore u današnjem članku.
Naručivanje teksta!
Je li upit spomenut u prethodnom odlomku dovoljan za naručivanje teksta? To ovisi o dogovoru. Najčešći oblici suradnje izgledaju ovako:
- Klijent šalje narudžbu, određuje naslove, broj znakova s razmacima i ključne izraze.
- Klijent šalje narudžbu, ali copywriter odlučuje kako nazvati tekst, koliko treba biti dug i koji su najbolji ključni izrazi.
Kao što možete primijetiti, razlika je suptilna, ali drastično mijenja redoslijed. U prvom slučaju klijent se mora osloniti na znanje, dok copywriter implementira narudžbu u skladu sa smjernicama. To je jednostavno. S druge strane, ako govorimo o drugoj vrsti ugovora u kojem klijent samo postavlja narudžbu, copywriter se brine za sve ostalo – strategiju, odabir ključnih izraza, osmišljavanje privlačnog naslova itd.
Kako naručiti članak?
Čini se da je druga opcija definitivno bolja; copywriter se ipak bavi onim što takav profesionalac poznaje bolje od klijenta – osim pisanja, copywriter obraća pažnju i na druge aspekte koji se prevode u kvalitetu teksta. To je istina – nije ni čudo što se ova vrsta suradnje smatra potpunijom.
Postoje neke iznimke, na primjer u slučaju marketinških agencija ili klijenata koji stječu takva znanja. Oni preferiraju prvo rješenje jer točno znaju što trebaju napraviti, kako odabrati pravu temu i ključne izraze prema potrebama poduzeća. Ako ste među njima, uložite u svoje sposobnosti i malo uštedite – izradite vlastitu strategiju, posebno zato što usluge copywritera, koje su prilično složene, idu uz više naknade za 1000 znakova s razmacima.
Ne posjedujete takvo znanje ili alate? Razgovarajte s copywriterom i zatražite proširenje opsega aktivnosti koje se provode. Uštedite svoje vrijeme i pričekajte rezultate. I freelancer i agencija za marketing sadržaja bit će zadovoljni i spremni shvatiti vaše smjernice kako bi prilagodili svoje usluge posebno za vas.
Sažetak
- Naručivanje tekstova ovisi o tome što očekujete od svojeg ugovaratelja.
- Vrijedi objasniti pojedinosti, opisati svoja očekivanja i definirati usluge koje naručujete kako biste ostvarili najveću dobit.
- Sljedeći put kada izjavite „Naručit ću članak”, razmislite treba li copywriter paziti na ključne izraze, osmisliti privlačan naslov, objaviti sadržaj na internetskoj stranici i obaviti SEO uz pisanje.
- Zahvaljujući tome uspostavit ćete suradnju koja zadovoljava vaša očekivanja.
Vlasta Đurina
Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.Vaš komentar je dodan i čeka odobrenje.
Nedavno na blogu
Slični unosi
Stručni poslovni tekstovi
Sadržaj narudžbePopularni članci
Postanite copywriter
Podnijeti prijavuSve kategorije
Praktični tečaj copywritinga
Odgovori