Želim naručiti članak – nekoliko riječi o narudžbi teksta

Sadržaj

Želim naručiti članak – to je vjerojatno najpopularnije pitanje prilikom naručivanja. Trebamo li pružiti dodatne informacije? Što copywriter treba kako bi stvorio sadržaj? Kako postaviti pitanje i što naručiti kako bismo postigli najbolje moguće rezultate? Pronađite odgovore u današnjem članku.

Naručivanje teksta!

Je li upit spomenut u prethodnom odlomku dovoljan za naručivanje teksta? To ovisi o dogovoru. Najčešći oblici suradnje izgledaju ovako:

  1. Klijent šalje narudžbu, određuje naslove, broj znakova s razmacima i ključne izraze.
  2. Klijent šalje narudžbu, ali copywriter odlučuje kako nazvati tekst, koliko treba biti dug i koji su najbolji ključni izrazi.

Kao što možete primijetiti, razlika je suptilna, ali drastično mijenja redoslijed. U prvom slučaju klijent se mora osloniti na znanje, dok copywriter implementira narudžbu u skladu sa smjernicama. To je jednostavno. S druge strane, ako govorimo o drugoj vrsti ugovora u kojem klijent samo postavlja narudžbu, copywriter se brine za sve ostalo – strategiju, odabir ključnih izraza, osmišljavanje privlačnog naslova itd.

Kako naručiti članak?

Čini se da je druga opcija definitivno bolja; copywriter se ipak bavi onim što takav profesionalac poznaje bolje od klijenta – osim pisanja, copywriter obraća pažnju i na druge aspekte koji se prevode u kvalitetu teksta. To je istina – nije ni čudo što se ova vrsta suradnje smatra potpunijom.

Postoje neke iznimke, na primjer u slučaju marketinških agencija ili klijenata koji stječu takva znanja. Oni preferiraju prvo rješenje jer točno znaju što trebaju napraviti, kako odabrati pravu temu i ključne izraze prema potrebama poduzeća. Ako ste među njima, uložite u svoje sposobnosti i malo uštedite – izradite vlastitu strategiju, posebno zato što usluge copywritera, koje su prilično složene, idu uz više naknade za 1000 znakova s razmacima.

Ne posjedujete takvo znanje ili alate? Razgovarajte s copywriterom i zatražite proširenje opsega aktivnosti koje se provode. Uštedite svoje vrijeme i pričekajte rezultate. I freelancer i agencija za marketing sadržaja bit će zadovoljni i spremni shvatiti vaše smjernice kako bi prilagodili svoje usluge posebno za vas.

Sažetak

  • Naručivanje tekstova ovisi o tome što očekujete od svojeg ugovaratelja.
  • Vrijedi objasniti pojedinosti, opisati svoja očekivanja i definirati usluge koje naručujete kako biste ostvarili najveću dobit.
  • Sljedeći put kada izjavite „Naručit ću članak”, razmislite treba li copywriter paziti na ključne izraze, osmisliti privlačan naslov, objaviti sadržaj na internetskoj stranici i obaviti SEO uz pisanje.
  • Zahvaljujući tome uspostavit ćete suradnju koja zadovoljava vaša očekivanja.

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

05.11.2024 Copywriting
04.11.2024 Content Marketing
03.11.2024 Copywriting
02.11.2024 Content Marketing
01.11.2024 Content Marketing
31.10.2024 Tips & Trivia
30.10.2024 Copywriting
29.10.2024 Content Marketing
28.10.2024 Copywriting

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga