Ispravak teksta – na što trebam obratiti pažnju?
Ispravak opisa ili tzv. lektoriranje izuzetno je korisna aktivnost u slučaju nekih internetskih stranica i internetskih trgovina. Ponekad je samo blaga izmjena dovoljna da tekst donese dvostruke prednosti. Zato ćemo pokušati odgovoriti na pitanje kako provesti ispravak tekstova.
Što je to ispravak tekstova?
Ispravak opisa „modernizacija” je sadržaja, koji se sastoji u prilagođavanju teksta SEO-u i uklanjanju jezičnih pogrešaka. Posljedice su toga povećana privlačnost opisa, povećanje organskog prometa na internetskoj stranici i poboljšanje učestalosti željenih konverzija.
Stoga primjereno ispravljanje opisa donosi mnoge prednosti, od kojih je najvažnija dobit. Ažuriranje teksta čini ga učinkovitijim i omogućuje mu bolje obavljanje zadataka. Kako bismo to još jednostavnije objasnili, pregledajmo sve prednosti opisnih prilagodbi.
Ispravak tekstova – prednosti
Opisni sadržaj ima dva glavna cilja: uvjeriti da se konvertira i povećati vidljivost na pretraživaču. Bez obzira na to koji nam je cilj važniji, oni uvijek postoje zajedno. No mjerljivi rezultati nisu sve jer nam prilagodbe omogućuju da ostvarimo prednosti i u drugim područjima. Otkrijmo zašto se rade opisne prilagodbe.
Poboljšajte svoje rezultate SEO-a
Da bi vaš sadržaj bio vidljiv, mora imati dovoljan obujam. Postoji razlog zašto su sveobuhvatni opisi proizvoda i kategorija važan marketinški element među internetskim trgovinama.
Možemo raspravljati o brojnim pitanjima kada je u pitanju copywriting, međutim, postoji jedna činjenica koju treba uzeti u obzir: što je vrjednija informacija, to bolje.
Ispravak tekstova pridonosi boljem pozicioniranju dodavanjem ključnih izraza, stvaranjem jasne SEO strukture i povećanjem obujma teksta.
Naravno količina izmjena ovisi o elementu koji nedostaje, ali samo kombinacija tih čimbenika donosi optimalne rezultate.
Google štoviše pristojno gleda na sve promjene unutar internetske stranice. Zato redovite prilagodbe i ispravci mogu biti dobar dodatak vašoj strategiji marketinga sadržaja.
Povećajte prodaju
Učinkovitija pozicioniranost povećava skupinu potencijalnih kupaca, ali to nije sve. Ispravak tekstova daje im uvjerljiv karakter koji potiče korisnike i primatelje na kupnju ili konverziju. Zbog toga izravna se učinkovitost sadržaja povećava isto kao i željene prodaje. Postoji li nešto važnije za opis od pravilnog funkcioniranja? To je osnovni cilj i misija lekture!
Budite profesionalni i steknite povjerenje primatelja
Modernizacija teksta uključuje uklanjanje jezičnih pogrešaka, što sadržaj čini potpuno ispravnim. Iako pretraživači i obrazovani ljudi sve više cijene visokokvalitetne tekstove, pogreške ostaju vidljive svima.
Stoga vrijedi napomenuti da ispravak podrazumijeva potpunu jezičnu ispravnost teksta, što pokazuje profesionalizam poduzeća koje predstavlja. Činjenica da kupci rado odaberu brend koji ostavlja dobar dojam na njih može zvučati trivijalno. Međutim zbog toga pozicioniranje, učinkovitost konverzije, ali i „lijep oblik” teksta utječu na konačnu dobit.
Ispravak tekstova – za koga?
Općenito govoreći, samo će poduzeća koja provode marketinške aktivnosti na internetu imati koristi od ispravljanja opisa. Međutim opseg izmjene ovisi o kvaliteti originalnih tekstova.
Činjenica je da se preporučuje lektoriranje internetskih stranica i trgovina gdje su opisi (usluga ili proizvoda) napravljeni neoprezno ili ne zadovoljavaju načela SEO copywritinga.
Modernizacija se preporučuje i za internetske stranice koje su objavile „pozicionirani” sadržaj prije 2011. godine. Zašto? To je povezano s algoritmom pretraživača Panda jer on izgoni svaki tekst niske kvalitete. Korisni i „prirodni” opisi naravno su sigurni, ali višak ključnih izraza, koji je tada bio uobičajena praksa, treba ukloniti. Očito je ovo površan komentar jer su gotovo svi poduzetnici naučili ovo u međuvremenu, a izraz „prezasićenost ključnim riječima” odnosi se na lokalne stranice iz tog vremena koje su izumrle.
Kupci rado odabiru brend koji na njih ostavlja dobar dojam.
Kako provesti ispravljanje tekstova?
Ispravak tekstova koji se dobro obavi značajno poboljšava funkcionalnost sadržaja. Stoga ćemo prikazati kako napraviti ispravak u nekoliko jednostavnih koraka.
Pristupite CMS-u
Ako ste copywriter, prvo morate zatražiti pristup sustavu za upravljanje sadržajem (CMS) kako biste mogli maksimalno optimizirati sadržaj.
Napravite potrebne promjene sadržaja
Ključni je zadatak opisa donijeti suštinsku vrijednost. Ako je sadržaj slab ili je znanje o određenoj grani industrije „ažurirano” u posljednjim godinama, ne bojte se ažurirati tekst – to će donijeti prednosti u slučaju SEO-a.
Podebljajte rečenice koje sadrže ključne izraze
Podebljani dijelovi teksta očigledan su znak pretraživaču da su informacije koje se nalaze u njemu važnije. Pokušajte uključiti ključne riječi na kojima temeljite pozicioniranje svojih opisa u tim odlomcima. Ako je tekst kratak, podebljajte samo najvažnije izraze.
Upotrebljavajte naslove ako je moguće
Kada se bavite duljim opisima, razmislite o dodavanju naslova kako biste tekst učinili jasnim i izvukli ključne riječi.
Lektura opisa vremenski je zahtjevan, ali jednostavan izazov. SEO je prilično jednostavan zadatak, ali najveće poteškoće mogu se uzrokovati kvalitativnom promjenom tekstova. Proširenje informacija koje se nalaze u njima zadatak je u kojem biste trebali uložiti dodatan napor.
Ispravak tekstova - FAQ
Ispod predstavljamo odgovore na često postavljana pitanja.
Poravnavanje sadržaja povećava čitljivost, no nažalost samo na papiru. Primatelji upotrebljavaju različite uređaje za surfanje po internetu, stoga će se prikaz teksta također razlikovati. Mogli ste primijetiti da se redovi protežu zbog duljih riječi, no to nije poželjno. Naše je mišljenje da se ispravljanjem ne bi trebalo poravnavati tekst. Takav postupak, štoviše, ne utječe na SEO na bilo koji način.
Iako lektura može donijeti brojne prednosti u smislu marketinga, to je samo modernizacija internetske stranice. Stoga nije nužna, ali je korisna u poslovne svrhe.
Međutim u praksi većina ljudi ne modificira tekstove redovito, uglavnom jer je to dodatno ulaganje, a za shvaćanje prednosti potrebno je poznavanje elektroničke trgovine. Osim toga pristup stvaranju novog sadržaja umjesto izmjene starog mnogo je popularniji.
Takve strategije većinom se čine ispravnima. Umetanje deskriptivnih ispravaka zahtijeva individualni pristup i često, ako stari sadržaj ne utječe negativno na SEO ili mišljenje korisnika, ulaganja su u novi sadržaj i proširenje internetske stranice unosnija. Kao i u slučaju drugih grana copywritinga, prije odluke trebalo bi provesti detaljnu financijsku analizu.
To su, između ostalog, osvježavanje i poboljšavanje sadržaja internetske stranice – imaju utjecaj na vizualni identitet i poboljšavaju SEO. Zbog toga se stvara više prometa s pretraživača i povećava potencijal poslovanja internetske stranice.
Sažetak
- Ispravak teksta i lektoriranje temelje se na izmjeni sadržaja kako bi se povećala njegova jasnoća, stopa konverzije, kao i poboljšali rezultati SEO-a.
- Preporučuje se za internetske trgovine gdje su proizvodi možda opisani netočno. Također vrijedi usredotočiti se na to ako želite povećati privlačnost ponude poduzeća na internetskoj stranici ili ukloniti nepotrebne jezične pogreške.
- Primjena ispravka, kao i prednosti, mogu se opisati kao „fleksibilne”. Stoga narudžba mora proizaći iz pojedinačnih marketinških odluka. Internetske stranice na kojima su objavljeni tekstovi niske kvalitete najviše će imati koristi od ispravaka tekstova.
Odgovori