Kako stvarati najbolje objave na Facebooku?

Sadržaj

Stvaranje je objava na Facebooku umjetnost. Osoba koja brine o fan stranici poduzeća mora uzimati u obzir nekoliko čimbenika. To su: očekivanja kupaca, izravna konkurencija i stalne promjene u pravilima o podacima internetske stranice. Lako je reći „uđite u glave kupaca”, ali to se ne može bez truda. Danas ćemo otkriti što utječe na kvalitetu objave i analizirati te elemente.

Objave na Facebooku u 3 koraka

Strategija je temelj unosne fan stranice, prema čemu možete kreirati objave. Improvizacija vas može brzo odvesti u krivom smjeru, uglavnom zato što će se marketinški potencijal dugoročno rasipati.

Da bismo to jednostavno objasnili, možemo promotriti tri faze stvaranja objava na Facebooku kako bi se primatelj privukao vašem poduzeću :

Korak 1 – Prepoznavanje

Osoba koja vodi fan stranicu poduzeća mora se pobrinuti da dosegne što više primatelja. Informiranje je korisnika o vašem prisustvu ključna stvar.

Dijeljenje letaka postalo je tradicija, a 99 % letaka završava u smeću. No oni doista dosežu široku skupinu primatelja unatoč malim financijskim troškovima.

Pri izgradnji prepoznatljivosti brenda ne pretpostavljamo da će se korisnici Facebooka upoznati s našom ponudom. Naš je jedini cilj privući pažnju. Zato bi objave trebale biti kontrastne i privlačne kako bi se istaknule od onih koje je osmislila konkurencija.

Iz togs e razloga sadržaj obično drži na minimumu i trebao bi uključivati samo pamtljivu riječ ili slogan koji će primateljima ostati u uhu. Glavnu ulogu ovdje igraju dobro odabrane grafike, zasićene živopisnim bojama i zanimljivim sadržajem.

Korak 2 – Vitalnost  

Sada možemo provesti strategiju na mnogo mogućih načina. To ovisi o specifičnostima industrije i trenutnom stanju na tržištu. Postoji mnogo načina, ali samo jedan cilj – privući potencijalne kupce.

Najvažnije aktivnosti provode se na fan stranici poduzeća. Privlačimo primatelje koristeći se kreativnim objavama. S druge strane nudimo suštinsku vrijednost koja gradi prepoznatljivost brenda među potencijalnim kupcima.

Temelj je zarađivanja na fan stranici dobro izgrađena strategija prema kojoj stvarate svoje objave.

Svako poduzeće mora samostalno pronaći najbolje rješenje za sebe. No najvažniji elementi koje moramo imati na umu prilikom stvaranja objava na Facebooku navode se u nastavku.

Unosi ne smiju biti dosadni

Brojna poduzeća objavljuju samo zato jer „tako mora biti”. To je pogrešan pristup jer rezultira nedostatkom posvećenosti i niskim organskim dosegom. Je li objava zanimljiva i vjerojatno je da će privući vašu publiku? Donosi li bilo što zanimljivo? Je li to dašak osvježenja koji bi klijenti mogli odobriti?

Objave moraju slijediti strategiju

Prije objave sadržaja zapitajte se: privlači li on potencijalne klijente? To je ono na što se trebamo usredotočiti kako bismo ispunili marketinški cilj. Objava treba biti dosljedna temi poslovanja vašeg poduzeća kako bi privukla pažnju zainteresiranih primatelja.

Prilagodite svoj sadržaj jeziku ciljane skupine – ne smije biti previše smiješan ni previše ozbiljan. Uspostavite odnose s klijentima, sudjelujte u raspravama i dijelite znanje. To je svrha fan stranice poduzeća – ništa neće privući klijente više nego kada izravno odgovorite na njihove potrebe.

Statistika je nužna

Iako je privlačnost objave osobni dojam, zanimaju nas brojevi koji svjedoče o prometu na internetskoj stranici.

Izuzetno je važno suzdržavati osjećaje i ne promicati objave koje nam se najviše sviđaju. Pažljivo slušajte svoje primatelje. Ako kratki unos o vašem poduzeću postiže bolje rezultate od suštinskoga članka – promičite ga – veća je šansa da će imati bolje rezultate u oglašivačkoj kampanji. To očito odgovara potrebama korisnika!

Statistika nas brutalno upozorava da na nas ne bi trebala utjecati mjera našeg rada jer primatelji reagiraju samo na konačni učinak. Koliko god to zvučalo trivijalno, promičemo samo objave koje su stvorile aktivnost primatelja, čak i ako je stvaranje takve objave vremenski zahtjevno.

Korak 3 – Prodaja

Izgradili smo prepoznatljivost brenda i značajnu bazu primatelja zainteresiranih za naš sadržaj. Krajnje je vrijeme da predstavimo ponudu koja će upotpuniti proces prodaje.

U ovom slučaju objave na Facebooku trebaju biti sažete, uvjerljive i pisane jezikom prednosti. Usmjeravamo ih prema potencijalnim kupcima, stoga im moraju biti uvjerljive.

Stvaranje prodajnih objava također ovisi o brojnim čimbenicima, stoga je dobra ideja razviti ih nekoliko i zatim analizirati statistiku. Najunosnije predstavljanje ponude izvrstan je materijal koji će sigurno povećati dobit u preciznim oglašivačkim kampanjama.

Sažetak

  1. Savršene objave na Facebooku nisu neovisne. Najvažnija je stvar da zadovolje određene marketinške ciljeve i dobiju potvrdu u obliku objektivnih brojeva i podataka.
  2. Stoga ne postoji „univerzalni unos za svako poduzeće”. Jedna će vam objava pomoći da izgradite prepoznatljivost brenda, a druga će pridonijeti izravnom dovršenju transakcija.
  3. Pratite potrebe primatelja jer je to najbolji način da u potpunosti iskoristite marketinški potencijal fan stranice poduzeća.

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

18.07.2024 Copywriting
17.07.2024 Content Marketing
16.07.2024 Positioning
15.07.2024 Positioning
12.07.2024 Marketing
11.07.2024 Positioning
10.07.2024 Copywriting
13.06.2024 Social Media
12.06.2024 Copywriting

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga