Kreativni copywriting – oslobodite se lanaca ukalupljenog razmišljanja!
Nema sumnje da je copywriter kombinacija majstora i umjetnika. U sljedećem članku provjerit ćemo kako probuditi dušu umjetnika kako bismo stvorili nekonvencionalan, originalan sadržaj. Kako izgleda kreativni copywriting? Raspravljat ćemo o tome u današnjem članku!
Marljivost protiv mašte
Srednjovjekovna skolastička škola stvorila je prekrasan izraz: velle non discitur – to znači „ne možeš naučiti željeti”. Dok revnost ovisi o karakteru svake osobe i ostaje ista tijekom cijelog života, kreativnost je suptilna vještina koju svaki copywriter može iskoristiti.
Što je stvarnost? Da to jednostavno objasnimo, sadržaj koji se trenutno može pronaći na internetu možda ne izgleda tako „kreativan”. Iako postoje iznimke – nisu svi tekstovi dosadni i „prilijepljeni” na zahtjeve klijenta. Inovacija se uglavnom suzbija velikim brojem narudžbi – nije lako biti kreativan kada trebamo opisati 50 proizvoda.
Ovo može utjecati čak i na pravnog copywritera, uglavnom zato što kreativnost može izazvati formalne sumnje. Znači li to da je pisac osuđen na težak rad samo kako bi napravio mjesečni sažetak znakova s razmacima na kraju? Ne baš!
Kreativni copywriting utječe na učinkovitost tekstova, uglavnom zbog toga što privlači pažnju čitatelja i potiče njihovu maštu, što rezultira većom stopom konverzije, kupnjama itd.
Poduzeća su to počela primjećivati, zbog čega odlučuju da će se sve češće koristiti jedinstvenim tekstovima – to je sigurno pokazatelj jedinstvene prirode poduzeća. Ova aktivnost ide ruku pod ruku s drugim nekonvencionalnim marketinškim metodama, poput maskote poduzeća ili ludog reklamnog videozapisa. Drugim riječima kreativni će tekstovi postati važni jer su jedino rješenje koje omogućuje poduzeću da se istakne u odnosu na konkurenciju u vezi sa sadržajem.
Kreativni copywriting = kreativni tekstovi?
Nažalost nikog nije moguće uvjeriti da će pisanje kreativnih tekstova uvijek i svugdje uspjeti. Prvo, primatelji su zainteresirani za određenu informaciju, stoga poruke moraju biti jednostavne i sažete.
Kreativni je copywriting umjetnost koja kombinira izazov postizanja određenog marketinškog cilja s nekonvencionalnim pristupom.
Nažalost elegantni tekstovi uopće ne moraju biti učinkoviti, uglavnom zato što nije tako jednostavno zadržati i pobuditi interes potencijalnih kupaca. Stoga optimalni rezultati ovise o primjerenoj mjeri i genijalnosti koja vam omogućuje da uredno kombinirate marketinški pristup s kreativnošću. Nažalost trikovi pisanja i ludilo stvaranja ne mogu to jamčiti.
Kada se trebam koristiti kreativnim pisanjem?
Vrijedi se koristiti kreativnim copywritingom kad god postoji prikladno mjesto za to.
Naravno ponuda i cjenik neprimjerena su mjesta, uglavnom zato što je jasnoća poruke bitan element. Ne bi trebali iznenaditi primatelje. Pretprodajne stranice i opisi kategorija također mogu biti problematični zbog velike količine sadržaja koje copywriter često mora razviti – tu se postavlja pitanje vremena i broja čitatelja, pri čemu se želi izbjeći preopterećenje.
S druge strane različiti sadržaji u kojima možete pustiti mašti na volju uključuju:
To naravno ovisi o granama industrije i ciljnoj skupini, ali pravilna upotreba kreativnih tekstova dolazi do izražaja.
Međutim, kao što je to obično slučaj s copywritingom, nema gotovog recepta za uspjeh. Kreativnost je suptilna i meka vještina koja donosi plodove samo kada se primijeni na pravom mjestu i u pravo vrijeme. Osim toga ima određeno obilježje jedinstvenosti. Zbog toga je traženje „uzoraka kreativnosti” aktivnost koja se isključuje sama po sebi.
Odgovori