Copywriter i osobni tekstovi
Pisanje osobnih tekstova koje obavljaju copywriteri postaje sve češća praksa među ljudima koji grade vlastiti imidž na internetu. Prikladan sadržaj bitan je alat koji pruža svakoj osobi profesionalan, a originalan osjećaj. Provjerimo na čemu se temelje osobni tekstovi i vrijedi li ih povjeriti stručnjaku.
Pišete onako kako vidite…
Briga za vlastiti imidž stvorila je zasebnu granu industrije copywritinga – takozvani ghostwriting. To je precizan odgovor na potrebe ljudi koji žele objavljivati savršeni sadržaj, a istovremeno imati sva autorska prava za te tekstove.
Razmotrimo:
- Što bi se dogodilo da je određena osoba pristala i potvrdila da je naručila sadržaj od copywritera X?
- Kako bi se putnik percipirao ako bi više ljudi saznalo da knjiga zapravo nije njegova?
- Kako se možete učinkovito predstaviti, priznajući da je određeni dio informacija obradio netko drugi?
Iako se iz očitih razloga (prijenos autorskih prava) ne susrećemo s takvim situacijama, ghostwriting je relativno novi oblik copywritinga koji se upotrebljava u tu svrhu: napisati nešto lijepim riječima, a zatim odreći se autorstva.
Jedna od usluga ghostwritinga osobni su tekstovi koje predstavljate u svoje ime iako ih je za vas napisao stručnjak. Dakle, ovdje govorimo o člancima, scenarijima, prezentacijama, komentarima i životopisima. Besprijekoran i zanimljiv sadržaj nužan je za izgradnju povoljnog imidža među primateljima, stoga popularnost ove usluge i dalje raste.
Osobni tekstovi – kada copywriter krene u akciju
Tko je sposobniji za ovaj zadatak od iskusnog pisca? Ako trebate sadržaj koji je relevantan za vas, postoji samo jedno rješenje.
Copywriter, iako bismo trebali reći ghostwriter ako želimo biti precizniji, profesionalno piše, pa lako može stvoriti privlačan, stilski raznolik sadržaj. Zatim će vam ghostwriter prenijeti autorska prava i… to je gotovo i tako jednostavno! Imate savršen tekst i možete ga potpisati svojim imenom.
Vrijedi li upotrebljavati ovu uslugu?
Postoje ljudi koji će sigurno odmah biti protiv. Zašto plaćati nekoga za pisanje tekstova koje ste naručili? Pretpostavimo da se svatko može predstaviti ili pisati o svemu što mu je na umu. Ako netko poznaje područje i vješto piše – naravno, bolje je da se sam brine o sadržaju.
No kada postoji potreba za prezentacijama ili scenarijima koji će se prikazati velikom broju ljudi, bilo kakve jezične pogreške značajno narušavaju imidž. Govorimo samo o „obliku” poruke – na kraju krajeva, talentirani copywriter neće samo brinuti o ispravnom sadržaju već i o raznolikosti tog sadržaja. Važno je učiniti sadržaj privlačnijim kako ne bi dosadio primateljima.
Jezične pogreške značajno narušavaju imidž.
Stoga uzimajući u obzir tako suptilnu vrstu sadržaja kao što su osobni tekstovi – copywriter igra važnu ulogu u osiguravanju profesionalizma. Dakle, ako nemate volje pisati dobre tekstove i zatim ih predstaviti svijetu, ne brinite! Kontaktirajte s iskusnim copywriterom, po mogućnosti iz svoje industrije, i dopustite stručnjaku da razvije relevantan sadržaj za vas. Vrijedi se pouzdati u stručnjaka, zar ne?
Sažetak
- Stvaranje osobnih tekstova usluga je iz grane industrije ghostwritinga koja postaje sve popularnija.
- To se odnosi na izradu životopisa, prezentacija, scenarija, komentara i suštinskih tekstova.
- Zajednička im je značajka odricanje od autorskih prava u korist naručitelja, što značajno štedi vrijeme i gradi stručni imidž.
Odgovori