Kako izgleda pozicioniranje za mala poduzeća?

Sadržaj

Nema sumnje da rezultati SEO-a uglavnom ovise o proračunu. Isključuje li to pozicioniranje za mala poduzeća? Naravno da ne, ali pod uvjetom da provodite odgovarajuće aktivnosti. O njima ćemo raspravljati u današnjem članku.

SEO pravila u mikropoduzećima

Na početku trebamo definirati o kojim aktivnostima govorimo.

Naravno, glavni je kriterij minimiziranje troškova prilikom dobivanja rezultata.

Na kraju krajeva nova poduzeća ne mogu si priuštiti napredne SEO aktivnosti jer je poslovni model nesiguran. Nažalost, u takvom aranžmanu povećava se radno opterećenje koje ne možemo izbjeći.

Za pouzdano pozicioniranje potreban je trud, stoga morate potrošiti ili novac ili vrijeme. Koncentrirat ćemo se na drugo rješenje kako bismo smanjili trošak. Istovremeno želimo istaknuti da nećemo predstaviti jednostavne trikove i metode koje se obave u jednom koraku za SEO jer je cijeli proces stjecanja određenog položaja složen i dugotrajan. Kratki su putovi predugo precijenjivani.

Kako pozicionirati internetsku stranicu?

Ukratko, poboljšanjem njezine korisnosti. Postoje dva načina za postizanje toga, a to su sadržaj i korisničko iskustvo.

Stvarajte sadržaj koji je povezan s vašom granom industrije

Google prikazuje provjerene i vrijedne informacije korisnicima kako bi što češće upotrebljavali pretraživač. To ne znači da će se primijetiti samo najbolje internetske stranice. Naravno, popularnost je pokazatelj algoritmima da je objavljeni sadržaj vjerodostojan, što je privilegija, ali i male internetske stranice mogu postići viši položaj u rangiranju.

Teoretski Google ne promiče poduzeća, nego informacije. Ako vaša internetska stranica obiluje takvim informacijama, tada ste upravo napravili prvi korak da se pojavite u pretraživaču. Izradite suštinske članke za blog koji će biti korisni čitateljima. Tako nećete samo stvoriti promet na svojoj internetskoj stranici nego i izgraditi imidž svojeg brenda.

Ponovite to u vezi sa svojom ponudom. Koncentrirajte se na podstranice koje pružaju korisne informacije umjesto beskorisnih pridjeva poput „najbolji, najjeftiniji, najbrži”. Uključite specifikacije, prednosti i pogodnosti. Uvijek postoji način da se pouzdano opiše određeni proizvod ili uslugu. Obavezno izbjegavajte loše marketinške izraze. Ponovno, Google usmjerava svoje korisnike na internetske stranice koje smatra vrijednima, a time se ne odobrava suhi prodajni blok.

Ukratko, stručni članci čine vašu internetsku stranicu pouzdanom i korisnom. To je temelj bez kojeg daljnje SEO aktivnosti nisu moguće. Štoviše, za stvaranje sadržaja nije potreban novac, nego vrijeme i kreativnost.

Koncentrirajte se na transparentnost svoje internetske stranice

UX, odnosno „korisničko iskustvo” povezano s vašom internetskom stranicom. Naravno, nije potrebno naglašavati da što je iskustvo bolje, to će vam položaj biti viši – vraćamo se pravilu da je u Googleovu interesu da prikaže prijateljske internetske stranice. Informacije nisu sve, cijelo okruženje također igra ulogu.

Zbog činjenice da je UX prilično širok pojam, raspravljat ćemo o pitanjima koja smatramo ključnima:

  • SEO struktura – ona je povezana s odgovarajućim rasporedom sadržaja koji se objavljuje na vašoj internetskoj stranici. Veliki blokovi teksta nisu ni čitljivi ni privlačni, stoga morate dodati naslove i izvršiti formatiranje kako biste izdvojili najvažnije dijelove i učinili sadržaj koherentnom cjelinom. Također je važno unutarnje povezivanje s drugim podstranicama jer će to olakšati korisniku navigaciju internetskom stranicom. Osim toga možete upotrebljavati ključne riječi kako biste ukazali pretraživaču o čemu se točno radi u određenom članku.
  • Vrijeme učitavanja – minifikacija koda i smanjenje veličine grafike imaju pozitivan utjecaj na brzinu, a time i korisničko iskustvo. Google cijeni transparentnost i jasnoću, ne preopterećenost, stoga osigurajte da funkcije internetske stranice budu maksimalno učinkovite.
  • Sigurnost – posjedovanje instaliranog certifikata SSL danas je standard svake internetske stranice. Štoviše, obavještavate korisnike o načinu obrade osobnih podataka. Stoga uključite pravilnik o privatnosti i uvjete korištenja na svojoj internetskoj stranici. Time ćete povećati profesionalnost i možda dobiti viši položaj.

Položaj udaljen od konkurencije

Dobivanje vidljivoga položaja na Googleu problematično je za male poduzetnike zbog činjenice da samo prvih deset mjesta (tzv. TOP10) donose prednosti. Rezultati koji se pojavljuju na sljedećim internetskim stranicama drastično gube klikove. Na kraju krajeva, velika poduzeća zauzimaju vrhunske pozicije. Svjesni smo da je to teško prevladati. Pa… kako pristupiti ovom problemu?

Upotrebljavajte dugačke ključne izraze

Najosnovnije je rješenje… ne ulaziti u borbu!

Niti biste se trebali natjecati za popularne ključne izraze s velikim poduzećima jer takve će vam aktivnosti oduzeti puno vremena i truda u zamjenu za upitne rezultate.

Usmjerite se na tržišne praznine i opisujte teme koje se još nisu dovoljno obradile.

Zahvaljujući tome zaobići ćete konkurente i stvoriti promet na svojoj internetskoj stranici iako se može činiti malenim zbog manje pretraživanih ključnih izraza. Morate negdje početi, zar ne? To je bolje nego da ulažete u borbu protiv profesionalnih igrača koji imaju stariju domenu, opsežniju internetsku stranicu, više sadržaja i… veliki budžet.

Odabir nišnih tema ništa vas ne stoji i povećava vjerojatnost osvajanja položaja u TOP10.

Przykład

Izraz poput „tenisice za trčanje” zauzele su velike internetske trgovine. Proširenja ovog izraza i stvaranje rečenica poput „koje su tenisice najbolje za zimsko trčanje” puno su dostupniji. Možete ostati među prvih 10 rezultata čak i pet godina, a kao što već znate, Google promiče nove informacije. Na početku takva ključna riječ može se pokazati presloženom, pa vrijedi započeti sa specijaliziranim dugim izrazima kao što su „jesu li X tenisice prikladne za zimsko trčanje”, koje će brzo zauzeti visoke položaje zbog svoje uske specijalizacije. Svi možemo pretpostaviti da se ovo specifično pitanje rijetko upisuje u pretraživač, ali već ste vidljivi vlasnicima tih specifičnih tenisica, a profesionalni članak može ih nagovoriti da posjete internetsku stranicu vaše internetske trgovine.

Objavljujte sadržaj redovito

Čini se da stvaranje članaka usko specijalizirane tematike ne dovodi do nikakvih vatrometa – zašto gubiti pola dana na članak kada ga samo jedna osoba pročita? Ovdje vas podsjećamo da je pozicioniranje težak i vremenski zahtjevan proces.

Raspodjela publike često izgleda ovako: jedan članak ne donosi puno posjeta internetskoj stranici, ali ako izradite desetke takvih članaka, tada se pojavljuju veliki brojevi.

Neki tekstovi neće privući pažnju čitatelja. Istovremeno drugi se mogu pokazati neočekivano popularnima. Nemoguće je predvidjeti učinke. Stoga redovno objavljivanje i stalan razvoj internetske stranice ostaju stabilnima. Vremenom će biti sve više primatelja i povećat će se autoritet tematskog područja (tj. tematski autoritet povezan s činjenicom da se sadržaj objavljen na interentskoj stranici kreće oko određene grane industrije, što će imati pozitivan utjecaj na vjerodostojnost i vidljivost). Takva strategija na kraju će povećati vaše prodaje, što će vam omogućiti ulaganje u više „proračunskih” SEO aktivnosti.

Kao što možete primijetiti, pozicioniranje mikropoduzeća ne dolazi s pametnim trikovima i trenutnim rezultatima. Naprotiv, morate biti spremni naporno raditi. Obratite pažnju na kvalitetu svoje internetske stranice objavljivanjem zanimljivih informacija. Korisnicima uvijek osigurajte pristupačnost.. Samo će tako algoritmi prepoznati vaše poduzeće kao vrijedno – što će omogućiti Googleu da ga osigura visokim položajima rangiranja.

Sažetak

  • Googleova misija nije promicanje internetskih stranica, nego pružanje korisnih informacija. Tako pretraživač rješava probleme korisnika.
  • SEO aktivnosti ne zahtijevaju nikakve troškove jer su za stvaranje vrijedne internetske stranice potrebni vrijeme i napor, a ne novac (koji su samo zamjena u takvom pogledu).
  • Obje navedene značajke čine pozicioniranje za mikropoduzeća isplativim i intenzivnim u vezi s radom.
  • Preporučujemo da obratite pažnju na poboljšanje ukupne kvalitete internetske stranice objavljivanjem korisnog sadržaja s jasnom strukturom. Lijepa grafika i jednostavna navigacija također su bitni.
  • Pozicioniranje je dugotrajan proces, ali marljiv rad uvijek se pretvara u bolje rezultate SEO-a.

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

14.10.2024 Positioning
13.10.2024 Copywriting
12.10.2024 Positioning
11.10.2024 Positioning
10.10.2024 Positioning
09.10.2024 Content Marketing
08.10.2024 Content Marketing
07.10.2024 Positioning
06.10.2024 Marketing

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Praktični tečaj copywritinga