Brzi sadržaj: što je to i kako se služiti time
Donedavno bili su popularni vlogovi, članci za blog, vodiči i tematski videozapisi koji traju nekoliko desetaka minuta na YouTubeu. Danas dominiraju društveni mediji, uz brzi prijenos sadržaja putem njih. Saznajte što je to i zašto vrijedi razmotriti njegovu upotrebu.
Što je brzi sadržaj?
Brzi sadržaj odnosi se na brz, sažet i sadržaj bogat informacijama visoke kvalitete.
Tipično se isporučuje u formatu videozapisa, bez uvoda i nepotrebnih objašnjenja. Izvrsni primjeri su platformi za brzi sadržaj Shorts (YouTube), Reels (Instagram) i Stories (Instagram).
Kako se brzi sadržaj pojavio?
Jedna od platformi koja je pionirski razvila brzi sadržaj smatra se Snapchatom, gdje zajednica dijeli kratki sadržaj na brz način. Uskoro nakon što je Snapchat postao popularan, Instagram je slijedio trend, zatim YouTube, WhatsApp, Facebook i TikTok. Danas sve ove aplikacije omogućuju korisnicima stvaranje kratkih videozapisa koji prenose određene poruke namijenjene određenoj publici.
Brzi sadržaj vrlo je dobro prihvaćen među korisnicima interneta. To može biti djelomično zbog činjenice da većina ljudi danas vodi užurbane živote i ne želi provoditi vrijeme čitajući članke, pratiti blogove ili gledati vlogove. Kratki videozapisi pokazali su se kao puno privlačniji oblik komunikacije jer se mogu gledati jedan za drugim u razne svrhe.
Kako upotrebljavati brzi sadržaj?
Ako želite upotrebljavati brzi sadržaj, važno je znati kakav sadržaj želite prenijeti svojoj publici i tko je vaša ciljna skupina.
Brzim sadržajem možete izgraditi i vlastitu popularnost i prepoznatljivost brenda. Evo nekoliko savjeta za učinkovito stvaranje brzog sadržaja:
- Usredotočite se na videoformat – ima najveću šansu za postizanje dosega.
- Pokušajte da vaši videozapisi ne traju dulje 10 – 30 sekundi. To je otprilike vrijeme koje korisnici žele provesti konzumirajući vaš sadržaj.
- Obratite pažnju na SEO – stvorite zanimljiv opis koji uključuje relevantne ključne riječi.
- Ne zaboravite na oznake – na platformama poput Instagrama, brojni korisnici pretražuju sadržaj koristeći se oznakama.
- Uključite poziv na akciju (engl. call-to-action, CTA) – u opisu ili unutar videozapisa, potaknite gledatelje da ostave komentare ili prate vaš profil.
- Počnite zanimljivo i izbjegavajte odugovlačenje – čak i u kratkim videozapisima, važno je pružiti vrijednost od samog početka. Na internetu često se može naići na videozapise s zanimljivim temama, ali tvorac pokušava zadržati gledatelje dulje vrijeme punjenjem sadržaja nepotrebnim informacijama, što rezultira videozapisom od nekoliko minuta. Većina gledatelja jednostavno će izaći iz videozapisa i nastaviti dalje. Nemojte ništa raditi prisilno. Brzi sadržaj treba biti kratak, sažet i visoke kvalitete.
Obično je cilj brzog sadržaja stvaranje dugotrajnog odnosa s publikom.
Zato je važno poticati ih putem objavljenih sadržaja da prate vaš račun i ostavljaju komentare jer će veliki broj komentara povećati vaš doseg na društvenim mrežama.
Brzi sadržaj – isplati li se?
Definitivno vrijedi razmotriti stvaranje brzog sadržaja ako želite razviti osobni ili poslovni brend. Društveni mediji trenutno su jedan od glavnih kanala za marketing sadržaja. Ako stvarate vrijedan, dobro optimiziran sadržaj za SEO i uspijete angažirati korisnike putem svojeg profila te ih zadržati zainteresiranima, brzi sadržaj odlična je metoda za izgradnju dosega.
Također, imajte na umu da brojni ljudi svakodnevno pregledavaju Instagram ili TikTok videozapise kako bi se opustili nakon posla ili učenja. Možda će naići na vaš brzi sadržaj?
Sažetak
- Brzi sadržaj trend je koji uključuje stvaranje i objavljivanje kratkog, ali primamljivog i vrijednog sadržaja.
- Pri stvaranju brzog sadržaja, ne zaboravite na SEO, CTA i ključne riječi koje će pomoći povećanju dosega.
- Pobrinite se da zadržite pažnju svoje publike i ponudite im vrijednu dozu informacija ili zabave u kratkom videozapisu.
Odgovori