Kako izgleda razvoj sadržaja na internetskoj stranici?
Sadržaj može izvesti marketinška čuda, ali… morate ga dobiti na početku. Postoji nekoliko koraka koje morate poduzeti kako biste to postigli, ali koji se od njih pokazuju kao ispravni? Kao agencija još govorimo o pažljivom planiranju strategije i objavljivanju sadržaja kako bismo postigli maksimalan učinak tekstova iz specifične industrije. Ako ne želite pogriješiti – pročitajte sljedeći članak i saznajte kako razviti sadržaj za internetsku stranicu svojega poduzeća.
Razvoj sadržaja – jedan cilj, mnogo načina
Sadržaj sadrži tekstove koji su vidljivi na internetskoj stranici poduzeća.
Odakle dolazi marketinški potencijal? Istina je da je pisanje samo skup znakova, ali njegova priroda i mjesto objavljivanja čine ga vrlo korisnim marketinškim alatom koji ne samo da privlači kupce već i poboljšava pozicioniranje i gradi imidž poduzeća.
U najpopularnije metode za razvijanje sadržaja pripadaju:
- tekstovi za internetsku stranicu (npr. glavna stranica i podstranice ponude)
- članci za blog
- opisi proizvoda
- opisi kategorija.
Razgovarat ćemo o svakoj od njih, voditi vas i opisati kada je najbolji trenutak za ulaganje u svaku vrstu teksta.
Tekstovi za internetsku stranicu – temelj internetskih aktivnosti
Ovo je najosnovniji tip sadržaja koji zadovoljava više poslovnih ciljeva. Stoga vrijedi obratiti posebnu pažnju na to.
Internetska stranica poduzeća prilično je informativna izložba – ne samo da predstavlja ponudu, već opisuje i poduzeće i zaposlenike. Osim toga kupci je mogu upotrebljavati za pronalaženje informacija o kontaktu i naručivanju proizvoda ili usluge. Svi to znaju, iako ljudi često zaboravljaju koliko je važna njegovana internetska stranica.
Osim toga taj sadržaj donosi potencijalne kupce i generira promet na internetskoj stranici. Dobro predstavljena ponuda povećava stopu pretvorbe, stoga je kombinacija UX-a i SEO-a samostalni prodajni mehanizam.
Tako možemo napisati – tekstovi za internetsku stranicu neizostavan su element marketinških aktivnosti i oblikuju temelj od samog početka pustolovine u poslovnom svijetu.
Članci za blog – redovna podrška
Širok raspon tema i korištenje dugih ključnih izraza omogućuju vam da iskoristite članke za blog od samoga početka postojanja poduzeća. Redovita objavljivanja privlače posjetitelje na internetsku stranicu i dovode do toga da vas klijenti prepoznaju. Na kraju krajeva, suštinske informacije iz industrije dobar su dokaz kompetencija poduzeća.
Članci za blog savršeno su rješenje za svakog poduzetnika koji se kladio na razvoj sadržaja.
Proračun je jedino ograničenje jer morate smanjiti broj objava. Trebate pronaći ravnotežu stvaranjem promišljenih članaka koji generiraju opipljivu posjećenost internetskoj stranici i donose vam više prihoda od troškova.
Članci nisu obavezni jer internetska stranica može funkcionirati i bez njih. S druge strane redoviti sadržaj preporučuje se u svakoj fazi poslovanja poduzeća.
Opisi proizvoda – potaknite i prodajte
Za sadržaj ovog razreda nije potrebno trenutačno pojavljivanje na internetskoj stranici, iako se moramo suočiti s činjenicom – za prodaju putem interneta potrebna je briga o svakom detalju.
Opisi proizvoda grade pozicioniranje, pomažu vam u stjecanju povjerenja korisnika te potiču kupnju.
To je važna kombinacija u svijetu e-trgovine. Čak i ako vaša internetska trgovina nema nikakvu šansu za vrhunske položaje na pretraživačima, opisni sadržaj i dalje će vam osigurati visoki postotak konverzije.
Kao što možete vidjeti, to je obavezno, ali ako nemate dovoljan proračun za razvoj cijelog niza opisa proizvoda, počnite s najpopularnijim/najunosnijim proizvodima čija vam je prodaja prioritet.
Opisi kategorija – teško topništvo pozicioniranja
Ovo su pravi tenkovi internetskih trgovina. Iako je njihov utjecaj na odluke o kupnji zanemariv, dugi tekstovi utječu na SEO i generiraju promet za važne ključne riječi. Nažalost, zbog velike konkurencije u e-trgovini, trebate razmotriti svoje namjere tako da se opisi kategorija trebaju uskladiti s razvojem trgovine – oba se pojavljuju kasnije.
Naravno pravi izbor ovisi o brojnim čimbenicima, pa je za pitanje što odabrati prvo: opise proizvoda ili kategorija potrebna individualna analiza. Ipak u većini slučajeva, shema je sljedeća – ako sadržaj na početnoj stranici potiče na kupnju i proizvodi se opisuju na privlačan način, možete razvijati sadržaj na svojoj internetskoj stranici, ispunjavajući internetsku trgovinu sadržajem u kategorijama.
Gore smo naveli samo općenite savjete. Zapamtite – nemoguće je odrediti što su prave odluke. Optimalna strategija ovisi o vašem proračunu, specifičnostima industrije i aktivnostima konkurencije.
Odgovori