Koji su učinci copywritinga? Prednosti pisanja tekstova

Sadržaj

Ulaganje u sadržaj postaje sve popularnije, dok poduzeća neprestano proširuju svoje internetske stranice kvalitetnim i profesionalnim tekstovima. U sljedećem članku odgovorit ćemo na pitanje zašto poduzetnici to zapravo čine. Drugim riječima – koje su prednosti copywritinga? Mogu li tekstovi zapravo prodavati?

Copywriting – poslovni učinci

Vjerojatno ste već čuli slogan „sadržaj vlada”, koji je vjerojatno glavni moto provođenja marketinških aktivnosti na internetu. Iako još popularan, ne gubi svoju autentičnost.

Kako bismo razumjeli sve prednosti pisanja teksta, trebamo pratiti specifičnosti stjecanja korisnika u 21. stoljeću.

Google počinje reagirati

Većina kupaca traži proizvode ili usluge putem pretraživača. Sasvim je normalna želja svih poduzeća da svoju internetsku stranicu prikažu visoko i predstavljaju svoju ponudu svim zainteresiranim korisnicima.

Međutim, kako bi se to ostvarilo u praksi, internetska stranica mora zadovoljiti niz zahtjeva, kao što su brzina učitavanja, intuitivna struktura i, prije svega, zanimljiv sadržaj.

Suštinski je sadržaj poput valute koja je unosna i za Google i za poduzeća.

Prvi navedeni želi prikazati pouzdane informacije korisnicima kako bi odgovorio na njihove upite, dok drugi želi sudjelovati u takvoj aktivnosti i pojaviti se u tim rezultatima pretraživanja. Stoga nema smisla pitati isplati li se copywriting jer položaj dolazi s čvrstom prednosti u obliku više kupaca… i još nečega!

Prednosti pisanja tekstova prema narudžbi

Jedinstven i profesionalan sadržaj može učiniti mnogo više za vaše poduzeće.
U nastavku vam predstavljamo popis najvažnijih marketinških prednosti na koje možete računati zahvaljujući pisanju prilagođenih tekstova. Ipak zapamtite da konačni učinak ovisi o brojnim čimbenicima i da copywriting predstavlja samo jednu od komponenti.

Povećan promet na internetskoj stranici

Vodeće položaje u pretraživaču obilježava činjenica da stvaraju promet na internetskoj stranici – i to je prilično vrijedno jer određena potreba kupca započinje ulaskom na internetsku stranicu. Usto povećava se i skup potencijalnih klijenata. Na kraju krajeva korisnici koji posjećuju vašu internetsku stranicu žele nešto u vezi s vašom industrijom, zar ne?

Izgradnja popularnosti

Bolja vidljivost također povećava prepoznatljivost brenda – poduzeće se češće povezuje s industrijom, što također pozitivno utječe na upite.

Učinkovitija konverzija

Korisnici će vjerojatnije surađivati ako su unaprijed ohrabreni privlačnim sadržajem. Stoga će atraktivno prikazana ponuda ili zahtjev za kontakt utjecati na veću stopu pretvorbe.

Stvaranje imidža stručnjaka

Suštinski tekstovi grade prepoznavanje i povjerenje među potencijalnim kupcima. Budući da poduzeće objavljuje specijalizirani i stručni sadržaj, to je znak da poznaje svoju struku. Usto može podići cijene zbog postojanja „premium” brenda.

Veća prodaja

Posljednje, ali ne najmanje važno, kombinacija je svih prednosti copywritinga. Nije teško primijetiti da se one dobro slažu – baza se potencijalnih kupaca širi. Oni su više zainteresirani za ponudu zbog uvjerljivih tekstova, a uz to mogu platiti više jer vjeruju da poduzeće pruža visoku kvalitetu.

Učinci pisanja tekstova relativno su stabilni i ne nestaju kao plaćeni oglasi na Googleu ili Facebooku.

Jeste li postigli visoki položaj na pretraživaču? Objavljujete li sadržaj redovito? Ako je odgovor da, tada će rezultati trajati. Za zauzimanje prijestolja potrebno je puno napornog rada, ali nakon što uložite svaki trud, konkurencija će se morati koristiti svojom snagom kako bi vas srušila s njega.

Hoće li učinci copywritinga biti isti za sve?

Apsolutno ne. Specifičnost aktivnosti internetskog marketinga dolazi s činjenicom da rezultati nisu odmah vidljivi nakon uloženog rada, već uglavnom ovise o postupcima konkurencije.

Ako je vaša industrija preplavljena i druga se poduzeća već godinama koriste copywritingom, za uspjeh će trebati značajno više vremena i budžeta. Najjeftiniji copywriter nije dovoljan – potrebna je dugoročna strategija i puno rada. S druge strane, ako primijetite prazninu na tržištu, možete brzo doseći vrh i zadržati stabilan položaj.

Prednosti copywritinga ovise o konkurenciji, trenutnoj situaciji na tržištu, resursima vašega poduzeća, ispravnoj upotrebi tekstova i često o malo sreće.

No pisanje tekstova ipak je moćno marketinško sredstvo koje ima potencijal i može izravno povećati prodaju za vaše poduzeće.

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

14.10.2024 Positioning
13.10.2024 Copywriting
12.10.2024 Positioning
11.10.2024 Positioning
10.10.2024 Positioning
09.10.2024 Content Marketing
08.10.2024 Content Marketing
07.10.2024 Positioning
06.10.2024 Marketing

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga