Za koje marketinške aktivnosti trebam angažirati copywritera?

Sadržaj

U brojnim područjima oglašavanja tekstovi igraju glavnu ulogu, dok kombinacija s visokokvalitetnom grafikom i fotografijama određuje uspjeh u drugim slučajevima. Mi i dalje vjerujemo u pisanu riječ – unatoč cikličkim pritužbama o padu čitateljstva, većina nas puno čita – ne samo knjige već i sadržaj na internetu. Dakle, raspravimo o tome kako copywriter može pomoći u marketinškim aktivnostima i ima li smisla ulagati u kvalitetu ili kvantitetu.

Zašto angažirati copywritera?

Svatko može pisati, no rezultat će uvijek biti neočekivan i nepoznat. Ako pišete tekst s ciljem podrške pozicioniranju vaše internetske stranice, prodaje ili usmjeravanja primatelja na vašu internetsku stranicu, tada će vam biti bolje da ovu temu povjerite stručnjaku. Ovisno o specijalizaciji copywriter će napisati tekst u vezi s temom i zadanim ciljem. Osnovne su vrste sadržaja koje tražimo da copywriter stvori:

Dužnosti copywritera također uključuju stvaranje objava za društvene medije, kao i tekstova za letke i druge tiskane materijale (koji su danas manje popularni).

Vrijedi zapamtiti da svrha svake vrste teksta navedenog gore ima svoju specifičnu ulogu. Na primjer, ako je blog članak napisan s ciljem poticanja nekoga da kupi vaš proizvod ili uslugu, mora se formulirati na drugačiji način od teksta koji privlači korisnike i prikazuje vašu internetsku stranicu putem organske pretrage. Prodaja i SEO dvije su odvojene stvari – ponekad se preklapaju, ali ne uvijek. Samo najbolji copywriter može dostići cilj.

Drugi zadaci copywritera

Važan zadatak copywritera, koji nije baš dovoljno poznat, stvaranje je sadržaja za SEM oglašavanje. Kao dio takve zadatka tražimo od copywritera da pruži određeni tekst za prikazivanje oglasa, kao i naslove i sadržaj koji se mogu upotrebljavati u Googleovim oglasima (npr. oglasi koji se prikazuju iznad organskih rezultata pretrage).

Dobar tekst bit će iznimno važan ovdje – što je više prilagođen uslugama i proizvodima, to se bolje može iskoristiti oglašivački proračun (vjerojatno).

Naravno to također ovisi o drugim čimbenicima. Deseci marketinških kampanja pružaju dobar uvid u najkorisnija i najmanje korisna rješenja.

Za što plaćamo copywritera?

Kao klijent možda vjerujete da copywriter samo sjedi u uredu i stvara tekstove. Naposljetku zahvaljujući iskustvu i vještini pisanja stručnjaci mogu pisati tekstove o različitim temama. Ovaj krivi dojam razlog je zbog kojeg brojna poduzeća ne cijene rad i dužnosti copywritera na pravi način.

Razlog za osiromašenje ovog tržišta ljudi su koji spuštaju cijenu za 1000 znakova s razmacima – sve kako bi dobili narudžbu. Nažalost, zahvaljujući takvim postupcima, ovi „stručnjaci” uništavaju ne samo svoj ugled već i imidž cijele industrije. To se događa uglavnom zbog niskih cijena jer nitko ne osigurava ili održava visoku kvalitetu.

Dobar copywriter u stvari će prvo zatražiti kratak opis kako bi najbolje zadovoljio vaše potrebe. Kada naručujete tekst, specificirajte:

  • mjesto objave
  • svrhu objave
  • granu industrije ili određenu temu
  • obujam tekstova
  • vaš proračun.

Tada copywriter provodi istraživanje, uči o temi i pregledava ključne izraze jer one mogu donijeti dodatne prednosti vašem poduzeću.

Što je bolji copywriter, veća je vjerojatnost da će upotrebljavati analitičke alate koji označavaju strukturu teksta za određeni izraz, težinu ključnih riječi itd. To su vrlo korisne informacije prilikom pisanja tekstova – možete stvoriti sadržaj koji će biti optimalan u smislu izraza i duljine za pretraživače, na temelju određenog upita.

Copywriter također mora poznavati pravila gramatike i pravopisa. Što je bolji tekst, više će se navedenih problema nalaziti na piščevoj strani.

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

10.09.2024 Positioning
09.09.2024 Content Marketing
08.09.2024 Copywriting
07.09.2024 Copywriting
06.09.2024 E-commerce
05.09.2024 Positioning
04.09.2024 Content Marketing
03.09.2024 E-commerce
02.09.2024 Content Marketing

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga