Industrijski sadržaj kao osnova pisanja sadržaja
U prošlosti nitko ne bi mislio da će profesionalne informacije zanimati i privlačiti potencijalne kupce. Vitez je odlazio kod kovača radi određene usluge i nije razmišljao o proučavanju njegovih umijeća prije donošenja odluke. No vremena su se promijenila i konkurencija je prisilila kupce da biraju iz velikog asortimana. Što može uvjeriti primatelja da odabere vaše poduzeće? Naravno, industrijski sadržaj!
Industrijski sadržaj postaje važniji
Uspješno uvjeravanje klijenta da dobro poznajete svoju struku nije jedina prednost vrijednih tekstova. Iako je izgradnja imidža izuzetno važna, povećanje pozicioniranja druga je prednost koja na kraju utječe na učinkovitost pisanja sadržaja.
Pretraživači čine sve što mogu kako bi korisnicima pružili ono što traže.
U tu svrhu algoritmi moraju prevladati česta i složena ažuriranja kako bi prikazali samo korisne tekstove najviše kvalitete. Drugim riječima članci koji su ispunjeni ključnim izrazima neće ostaviti veći dojam na Google. Sadržaj specifičan za industriju koji ima stvarnu vrijednost za čitatelje je bitan. Samo neki tekstovi imaju šansu ugledati svjetlo dana.
Kvaliteta se brani sama
Nema gotovog recepta koji donosi samo prednosti i učinke. Ne možete jednostavno napraviti vodič o tome kako postati slavan jer put do rezultata vodi kroz improvizaciju i istraživanje novih puteva.
Industrijski sadržaj mora zanimati čitatelja, podijeliti nešto nadahnjujuće i novo.
Dobro utvrđeni obrasci, ponavljajuće informacije, kao i „Wikipedijin rukopis” najčešće su pogreške koje poduzeća čine prilikom odlučivanja o uslugama copywritinga. Trenutno marketing je sadržaja i dalje učinkovit, ali mora donijeti nešto novo. Najvažnije su smjernice pomoću kojih pisac može razviti učinkovit tekst:
- pouzdane informacije – sadržaj koji dijeli suštinsku vrijednost karakterizira se činjenicom da u njemu nema mjesta za rizik. Predstavljene poruke moraju se potpuno prepoznati i biti cjelovite. To je ključno pitanje za imidž poduzeća jer svaka pogreška može dovesti u pitanje kvalitetu ponuđenih usluga.
- jednostavan jezik – privlačan je oblik drugi, ali također nužan element svakog učinkovitog teksta. Publika mora izraziti iskrenu spremnost da ga pregleda, što se mjeri vremenom provedenim na internetskoj stranici. Pravilo je jednostavno: što dulje, to bolje. To je ključno za pozicioniranje, ali također utječe na potencijalne kupce jer provedeno vrijeme korelira s povećanim interesom za ponudu.
- SEO struktura – danas bi svaki dobar tekst koji se objavljuje na internetu trebao biti „transparentan” prema pretraživačima. Zašto? Najviše zato što se njegova kvaliteta ionako ne mijenja (SEO struktura uvijek se može lijepo kombinirati sa zanimljivim sadržajem). Također ima pozitivan utjecaj na pozicioniranje i povećanje vidljivosti poduzeća. Što više primatelja, to je veća skupina potencijalnih kupaca.
Ovo su uobičajene značajke koje se mogu implementirati na tisuću različitih načina. Uzimajući u obzir ostale informacije na internetu ili na našem blogu, prilično je jednostavno dobiti „ribarski štap”. No nikada vam neće dopustiti da uhvatite samo veliku „ribu”.
Pročitajte također
Industrijski sadržaj – što trebate znati?
Ako želite ostvariti prednosti pisanjem sadržaja, ali ne znate odakle početi, trebate odgovoriti na neka osnovna pitanja. U brojnim slučajevima čak je i obavezno razviti individualnu strategiju djelovanja.
Koji se proračun može dodijeliti?
Ovo je ključno pitanje koje uglavnom definira učinkovitost tekstova. To je u vezi s s kompetencijama copywritera s kojim možete surađivati, stoga kvaliteta industrijskog sadržaja ovisi o tome.
Koje resurse ima vaša konkurencija?
Ako je vaša industrija već prerasla u oligopole koji ulažu ogromne resurse u sadržaj i pozicioniranje – natjecanje za iste ključne izraze donijet će više posla nego učinka.
Isplati se potražiti prazninu koju druga poduzeća nisu istražila – zahvaljujući tome moći ćete se brzo pojaviti na vrhu s ključnim riječima koje se još nisu upotrebljavale.
Kako želite predstaviti svoje poduzeće?
Svako poduzeće ima svoj individualni pristup prema klijentima. Neki preferiraju uspostaviti formalne odnose i zauzeti položaj stručnjaka, dok se drugi klade na izravan pristup i lagane dogovore za suradnju.
Priroda sadržaja mijenja se u skladu s time, pa bi se copywriter trebao detaljno informirati kako bi upoznao obilježja tekstova iz vaše željene industrije.
Kakav tip sadržaja birate?
Detaljna analiza tržišne situacije reći će vam u koji je tip sadržaja najbolje ulagati.
Za neke će poduzetnike funkcionirati članci za blog, dok će drugi možda radije preferirati podstranice s njihovom ponudom. Svatko bi trebao prilagoditi rješenje svojim potrebama, a aktivnosti konkurenciji. To je ključni element svake marketinške strategije sadržaja.
Sažetak
- Industrijski sadržaj osnova je pisanja sadržaja. Predstavlja kvalitetu potencijalnim kupcima.
- Zahvaljujući njemu primjećuje se poboljšanje vidljivosti i pozicioniranja. Industrijski sadržaj također stvara stručni imidž poduzeća. To, pak, donosi više klijenata.
- Stručne informacije mogu donijeti brojne marketinške prednosti, ali za njih su potrebni individualni pristup i razumna strategija. Tekstovi moraju biti jedinstveni, nadahnjujući, zanimljivi i pouzdani.
Odgovori