Trgovina sadržajem – što je to?
Svijet se neprestano mijenja. Za učinkoviti marketing više nije potrebno distribuirati privlačne letke – danas je potrebno predstavljati profesionalne stručne članke. Kako je to moguće? U sljedećem članku detaljno ćemo istražiti kombiniranje sadržaja s prodajom, odnosno sadržajnu trgovinu.
Trgovina sadržajem – što je to?
Cilj trgovanja sadržajem može biti „stvaranje prodaje upotrebom sadržaja objavljenog na internetskoj stranici”.
Naziv je potekao iz potrebe tržišta kako bi se ljudi upoznali s važnošću sadržaja u suvremenom marketinškom pristupu. Najvažnije su prednosti:
- podržavanje pozicioniranja, što povećava vidljivost poduzeća na internetu
- generiranje organskog prometa na internetskoj stranici
- stvaranje stručnog imidža i svijesti o brendu
- poboljšanje stope konverzije, uključujući učinkovitost prodaje.
Promatrajući TOP10 rezultata na Googleu, lako je primijetiti da je koncept trgovine sadržajem prisutan u gotovo svim velikim poduzećima. Pitanje je, kada se može vidjeti da su poduzete akcije učinkovite?
Što utječe na učinkovitost trgovine sadržajem?
Rezultati su određeni brojem čimbenika. Raspravimo o najvažnijima:
Individualni pristup
Svako poduzeće ima vlastitu ciljanu skupinu koja je prilično specifična. To utječe na način na koji formuliramo prodajne poruke – sadržaj se treba odabrati na pravi način kako bi zadovoljio potrebe i očekivanja primatelja. Zbog toga dobar copywriter nikada ne ovisi o gotovim rješenjima.
Jezik prednosti
Predstavljanje vlastite ponude u dobrom svjetlu izuzetno je važan element trgovine sadržajem. Potencijalni klijent treba dobiti jasne informacije o tome kakvu će dodanu vrijednost donijeti skraćivanje. Zvuči trivijalno, ali pravilno predstavljanje prednosti često je karika koja nedostaje u reklamnim porukama.
Pročitajte također
Odredite namjere postupaka
Neće svi tipovi sadržaja donijeti iste rezultate. Naprotiv, bitka za prodaju i pozicioniranje podložna je konkurencijskim djelovanjima. Ako poduzeće ima malo marketinških resursa, zašto ne uložiti u članke koji upotrebljavaju duge izraze? Ako to postaje popularno, možda bi bilo bolje uložiti u podstranice koje ciljaju i sadrže općenitije izraze? Postoji mnogo strategija za razvoj sadržaja, ali uzeti više nego što se može progutati nije jedna od njih – stvaranje sadržaja vremenski je zahtjevan i višestupanjski proces, stoga poduzete radnje trebaju biti u skladu s trenutno dostupnim resursima.
Sažetak
- Sve dolazi do činjenice da će trgovina sadržajem dominirati tržištem u sljedećim godinama.
- I Googleovi algoritmi i potrošači cijene vrijedan sadržaj. Također to donosi mnoge poslovne prednosti poduzetnicima.
- To znači da će suštinski tekstovi ostati unosno ulaganje još dugo, što neće izgubiti svoju snagu, nego će vas pripremiti za suočavanje s rastućom konkurencijom.
Odgovori