Tekstovi za prodaju putem interneta – jesu li uvijek učinkoviti?

Sadržaj

Tržište elektroničke trgovine i dalje raste prema vrijednosti, što ide ruku pod ruku s povećanjem potencijala zarade. No postoji jedan uvjet – prikladni marketing, koji uključuje sadržaj koji učinkovito potiče kupovinu. Postoji li takav sadržaj? U kojoj mjeri tekst može podržati prodaju putem interneta?

Tekstovi za prodaju putem interneta

Glavni element o kojem obilježja sadržaja ovise smještaj je prodajnih tekstova.

Velike platforme e-trgovine poznatih posrednika, poput Amazona ili e-Baya, potpuno zanemaruju SEO pitanja. U ovom slučaju možete se usredotočiti isključivo na uvjeravanje i izravnu poruku.

U slučaju internetske trgovine situacija je malo drugačija, uglavnom jer sadržaj mora imati prikladnu strukturu pogodnu za pozicioniranje.

Druge su varijable koje utječu na prijam teksta:

  • grupa primatelja (prosječna razina obrazovanja, stupanj diferencijacije, dob, spol, potrebe)
  • imidž poduzeća (kako izgleda stil poduzeća)
  • struktura opisa (hoće li sadržaj biti povezan s grafikama, jesu li u tekstu navedene točke).

Koliko god to složeno izgledalo, također nije tako teško pronaći neke od konstanti i osnovne statistike koje karakteriziraju učinkovite tekstove za internetsku prodaju. Mogu se uptrebljavati u različitim situacijama jer su prilično univerzalni i gotovo uvijek povećavaju stopu konverzije.

Što bi tekst  za prodaju putem interneta trebao sadržavati?

Primarna je mjera koja se treba primijeniti jezik prednosti. Ukratko, ovaj postupak znači predstavljanje svih prednosti kupnje.

Potencijalni kupac mora se informirati o vrijednosti transakcije, zašto vrijedi odabrati OVAJ proizvod itd.

To je element koji čini osnovu za daljnji razvoj sadržaja. Ako postoji ograničenje volumena teksta (npr. zbog ograničenog proračuna vašeg klijenta), tada je jezik prednosti sažeti skup svih tih argumenata koji mogu uvjeriti kupca i promijeniti odluku klijenta o kupnji – stoga, čak i u slučaju kratkih opisa, može održati visoku učinkovitost.

Kada prodajete putem interneta, ne možete zaobići još jednu mjeru – CTA (poziv na akciju, engl. call to action). Kao što sam naziv naznačuje, potiče primatelje na poduzimanje određene radnje, što u praksi podrazumijeva stvaranje kratkih izraza poput „Ne čekajte, kupite odmah!”

CTA je posebno važna u odnosima B2C u slučaju jeftinih proizvoda koji se mogu kupiti pod utjecajem osjećaja ili impulsa.

Dodatne su strategije vremenski pritisak (npr. ograničeno izdanje, zadnji poziv za kupnju!), promocije ili oboje (20 % popusta do kraja dana).

Funkcionira li uvijek prodaja uz sadržaj?

Ako govorimo o učincima, moglo bi se reći da stojimo na tankom ledu jer konačni rezultati ovise o brojnim čimbenicima. No nema sumnje da su tekstovi za internetske trgovine osnova koja nam omogućava daljnje marketinške aktivnosti. Tekstovi za prodaju putem interneta trebaju:

  • povećati konverziju
  • poboljšati pozicioniranje
  • stvoriti imidž brenda.

Uvjet je, naravno, jedinstven sadržaj najviše kvalitete (ne brzi uvoz teksta s internetske stranice proizvođača). Sjetite se brojnih vanjskih poveznica i drugih aktivnosti na internetskoj stranici (kao što je poboljšanje korisničkog iskustva, povećanje brzine itd.).

Samo zbroj ovih radnji provedenih na vašoj internetskoj trgovini značajno povećava šanse za uspjeh, ali ne jamči ga. Prednosti se mogu umanjiti djelovanjem konkurencije jer se i drugi poduzetnici mogu natjecati za ograničen prostor u pretraživaču. Moglo bi se reći da je pobjednik onaj koji se kladio na profesionalni pristup navedenim elementima.

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

10.09.2024 Positioning
09.09.2024 Content Marketing
08.09.2024 Copywriting
07.09.2024 Copywriting
06.09.2024 E-commerce
05.09.2024 Positioning
04.09.2024 Content Marketing
03.09.2024 E-commerce
02.09.2024 Content Marketing

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga