Kako pisati dobre tekstove?
Vlasta ĐurinaSigurno se mnogi od vas pitaju kako napisati dobre tekstove. Umjetnost pisanja poprilično je složena – za to je potrebno prije svega velika kreativnost, znanje gramatičkih i pravopisnih pravila, kao i sposobnost učinkovitog oblikovanja misli. Pripremili smo nekoliko vrijednih savjeta koji će vam sigurno pomoći u stvaranju dobrih tekstova.
Dobri tekstovi – gdje početi?
Copywriting nastavlja stjecati poslovni potencijal. No uvjet za postizanje učinka dobri su tekstovi, pa se tada postavlja pitanje – kako ih izraditi?
Postoje neka osnovna pravila koja bi se trebala zapamtiti jer će sigurno olakšati ovaj proces. Prije svega u dobrim tekstovima trebale bi se nalaziti:
- SEO struktura – ovdje govorimo o dobro oblikovanim naslovima koji će pomoći čitatelju da pronađe specifične informacije
- ključne riječi – ovaj aspekt posebno je važan u procesu pozicioniranja jer je potreban za učinkovito promicanje poduzeća ili brenda
- pouzdane informacije – tekst bi se trebao provjeriti i temeljiti samo na takvim informacijama, podacima i izvorima.
U dobrom se tekstu ne bi trebale nalaziti jezične ni stilske pogreške. Jednako je važno upotrebljavati oblik koji neće dosaditi čitateljima – mora biti činjeničan i specifičan.
Kako pisati dobre tekstove i što bi trebali sadržavati?
Privlačnost teksta uvelike ovisi o njegovoj strukturi.
To je razlog zašto je važno razdvojiti odlomke. Dobar tekst trebao bi sadržavati:
- Naslov – izuzetno je važan jer potiče čitanje. To primjerice može biti zapaženi slogan ili rečenica koja se izravno odnosi na sadržaj,
- Uvodni dio – uvod u članak koji u početku uvodi probleme, ali ne pruža gotova rješenja.
- Odlomci – pri konstruiranju dobrog teksta vrijedi zapamtiti da je korisno razdvojiti informacije svake 2 – 4 rečenice jer to značajno olakšava čitljivost.
- Sažetak – u slučaju duljih oblika vrijedi dodati nekoliko rečenica sažetka na kraju kako bi se predstavili zaključci.
Sažetak
- Savjeti koje smo naveli sigurno će voditi one koji su zainteresirani za pisanje dobrih tekstova.
- No moramo istaknuti da se vještine trebaju podržati praksom kako bi načini pisanja stalno postajali sve raznovrsniji.
- Također preporučujemo čitanje knjiga, uglavnom jer ova aktivnost obogaćuje vokabular i poboljšava jezične vještine.
Vlasta Đurina
Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.Vaš komentar je dodan i čeka odobrenje.
Nedavno na blogu
Slični unosi
-
Značajke kvalitete – značajke svakoga copywritera
-
Vanjske usluge u vezi sa sadržajem ili copywriter u punom radnom vremenu?
-
Kako napisati sadržajni članak za svaku granu industrije?
-
Kako postati copywriterom? Tko se zakonski smije nazivati copywriterom?
-
Čime se izdvaja copywriting za velika poduzeća?
Stručni poslovni tekstovi
Sadržaj narudžbePostanite copywriter
Podnijeti prijavuSve kategorije
Praktični tečaj copywritinga
Odgovori