Kako pisati učinkovite tekstove na odredišnoj stranici?

Sadržaj

Tekstovi na odredišnoj stranici savršen su primjer koliko sadržaj utječe na kupca. Oni su glavni poticaj za publiku da postane aktivna. Otkrijte kako stvoriti tekstove da budu najučinkovitiji!

Tekstovi na odredišnoj stranici – značajke

Tekstovi na odredišnoj stranici vrsta su informacija koje primatelj čita nakon što dođe do odredišne stranice.

Njihov je glavni cilj uvjeriti primatelje da poduzmu određenu radnju. Zbog toga osiguravaju visoku konverziju putem uvjerljivog izražavanja. Osim toga:

  • Sadržaj je izravan, privlačan i često pisan originalnim stilom.
  • Jezik prednosti važan je element koji informira čitatelja o prednostima ponude.
  • Tekst se mora strogo prilagoditi očekivanjima ciljne skupine.

Treba li se sadržaj prilagoditi za SEO?

Prilikom stvaranja sadržaja, moramo odrediti hoće li zadovoljiti načela SEO copywritinga. To ovisi o tome što je točno odredišna stranica.

Ako je odredišna stranica neodvojivi element internetske stranice, vrijedi optimizirati tekst za pozicioniranje. Ovdje govorimo, na primjer, o podstranici „ponuda” ili o njezinim pojedinačnim dijelovima.

Međutim, ako je odredišna stranica zaseban „izložbeni prostor” čiji je cilj maksimizirati konverziju, nije potrebna SEO struktura jer se takve internetske stranice neće probiti na pretraživačima i dosegnuti veću publiku. Umjesto toga usredotočite se na tekstove tako da sadrže navedene značajke.

Njihov je glavni cilj uvjeriti primatelje da poduzmu određenu radnju.

Kako pisati tekstove na odredišnoj stranici?

Ispod predstavljamo nekoliko ključnih savjeta za formuliranje učinkovitog i uvjerljivog sadržaja.

Pišite izravno primatelju

Glavni je cilj teksta na odredišnoj stranici nagovoriti primatelja da obavi određenu radnju (kako smo već spomenuli). Bez obzira na to radi li se o e-letku ili završetku transakcije – informacije su izravno upućene kupcima. Iz tog razloga upotrebljavajte „Ja” ili „Ti” i aktivni glagolski oblik.

Predstavite prednosti konverzije

Provjerite zna li vaša publika koje su prednosti poduzimanja takve akcije. Riječi i jezik koje upotrebljavate trebaju biti izražajni, tj. emotivni. Ravnodušan sadržaj, koji dodatno nije usmjeren prema čitateljima, najčešća je pogreška na odredišnoj stranici.

Budite iskreni i sažeti

Zapamtite da je prodajni karakter samo vrsta marketinške radnje, dok su osnova teksta profesionalne i specifične informacije. Publika će odmah primijetiti kada pišete ni o čemu samo da „stignete”. Učinkovit je sadržaj je sažet. Zašto? Budimo realni, ljudi radije samo prelete pogledom umjesto da pročitaju cijeli tekst.

Oblikujte tekst

Prikažite najvažnije informacije u naslovima ili ih istaknite podebljavanjem. Korisnici interneta selektivno čitaju i pretražuju informacije, stoga trebate istaknuti najprivlačnije dijelove sadržaja. Ovaj je problem posebno važan u slučaju SEO tekstova, gdje bi se ključni izrazi trebali promicati kroz odgovarajuću strukturu teksta.

Nemojte zaboraviti na CTA

Poziv na akciju (Call to Action, CTA) danas je prilično popularan i univerzalan. Nakon komuniciranja i predstavljanja najvažnijih informacija, uključite određene izraze kako biste potaknuli čitatelje da ostanu na vašoj odredišnoj stranici. To mogu biti primjerice: „Ne čekajte!” ili „Iskoristite ponudu već danas!”

Sažetak

  • Tekstovi na odredišnoj stranici uvjerljiv su sadržaj čiji je zadatak maksimizirati konverziju.
  • Oni postižu taj cilj zahvaljujući upotrebi jezika prednosti i izravnih izraza koji potiču korisnike na kupnju ili drugo djelovanje.
  • Formatiranje, poziv na akciju i sadržaj koji ima suštinsku važnost mogu biti korisni, uglavnom zato što „kvaliteta se brani sama”.
  • Zapamtite da nema mjesta za polovične mjere u tom tipu sadržaja. Pobrinite se da tekst bude privlačan i jedinstven, kao i izražajan.
  • Na kraju, promatrajte. Tražite rezultate i redovito vršite izmjene kako biste tekst učinili još učinkovitijim.

Želite li naručiti učinkovit sadržaj za svoju odredišnu stranicu? Kontaktirajte s nama – mi smo tim kreativnih pisaca koji će stvoriti profesionalne tekstove za vaše poduzeće.

Besplatna procjena

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

26.07.2024 Content Marketing
25.07.2024 Content Marketing
24.07.2024 Positioning
23.07.2024 Content Marketing
22.07.2024 Positioning
21.07.2024 Content Marketing
20.07.2024 Positioning
19.07.2024 Copywriting
18.07.2024 Copywriting

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga