Kvalitetan sadržaj – što je to i hoće li povećati vašu prodaju?

Sadržaj

Mnogo se priča o dobrom copywritingu, ali što je to točno? Kakav je njegov proizvod? Kvalitetan sadržaj, naravno! Zahvaljujući dobrom copywritingu gradite imidž, poboljšavate pozicioniranje i povećavate prodaju. Stoga ćemo se danas detaljnije pozabaviti ovim pitanjem.

Što je to kvalitetan sadržaj?

Za neupućene prijevod koji ne sadrži promjene i slijedi svaku riječ ne pomaže puno. Kvaliteta definitivno dolazi uz pridjev „kvalitativno”, dok se sadržaj odnosi na sve vrste sadržaja koje poduzeće objavljuje (opisi proizvoda, članci za blog, tekstovi za internetsku stranicu).

Stoga, ako postoji malo dublje razumijevanje, kvalitetan sadržaj podrazumijeva profesionalne tekstove koji su vrijedni potencijalnim kupcima.

Ovo je razlog zašto copywriting pozitivno utječe na poslovanje putem prodaje sadržaja!

No treba zapamtiti da nije svaka marketinška poruka najviše kvalitete. Da bi sadržaj bio vjerodostojan i učinkovit, mora zadovoljiti nekoliko uvjeta.

Kvalitetan sadržaj – osnovne značajke

Nema sumnje da je pisanje sadržaja snažno marketinško oružje. No prvo morate znati kako ga upotrebljavati. Zato se trebate pobrinuti da sadržaj ispunjava sljedeće značajke prije objavljivanja.

Prilagodite sadržaj svojem skupu primatelja

Kvaliteta je relativan pojam, uglavnom zato što savršeni tekstovi mogu varirati – ovisno o tome tko ih čita. Ako su odvjetnička poduzeća vaša ciljna publika, jezik i pisanje trebaju biti formalniji, za razliku od tekstova namijenjenih trgovini dječjom odjećom.

Što je veća skupina primatelja, poruke bi trebale biti jednostavnije.

Grana industrije i cijena također su iznimno važni. U slučaju B2C-a možete se koristiti afektivnim sadržajem koji se sigurnije odnosi na osjećaje i maštu. S druge strane tržište B2B podređeno je argumentima i strogoj logici – općenito gledajući, naravno.

Dostupnost i poznavanje proizvoda / usluga također utječu na brojne razlike. U slučaju frizerskog salona trebate osigurati prepoznavanje brenda, dok u oglašavanju sustava CRM morate prvo stvoriti određenu potrebu kod potencijalnih klijenata.

Tematske informacije na jedinstven način

Jedno je izuzetno važno pitanje prijenos industrijskih informacija koje stvaraju stručni imidž poduzeća. Sadržaj mora biti specijaliziran i istovremeno jasan za „prosječnog” čitatelja. Također treba sadržavati vrijedne i korisne informacije. To je apsolutna osnova marketinških prednosti, no nema prečaca za postizanje tog cilja.

To je pitanje kojim se pisanje sadržaja uvelike obilježava putem varijabilnosti kvalitete. Samo temeljito istraživanje jamči da je sadržaj suštinski. Vaše poduzeće može s ponosom potpisati takav tekst.

Struktura se pridržava smjernica pozicioniranja

Trenutno je internet mjesto gotovo svih tekstova. Zato kvalitetan sadržaj mora osigurati pravilnu vidljivost kako bi privukao čitatelje i pretvorio ih u vaše kupce.

Stoga priroda sadržaja i informacija koje on sadrži nisu dovoljni. Potrebno je stvoriti odgovarajuću SEO strukturu, koja uključuje:

  • ključne izraze u prirodnoj „gustoći” 0,5 – 2,0 %
  • dodavanje naslova prema uspostavljenoj hijerarhiji
  • metaopis i metanaslov
  • interno povezivanje.

Ima li još nečega na što treba paziti? Da – imajte na umu mnoge druge čimbenike koji određuju konačne učinke copywritinga. To su, između ostalog, djelovanje konkurencije, marketinški resursi koje posjeduje vaše poduzeće ili odabir ključnih riječi.

Nitko nije rekao da je to lako i jednostavno. Da je tako, sadržaj najviše kvalitete ne bi bio tako rijedak.

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

10.09.2024 Positioning
09.09.2024 Content Marketing
08.09.2024 Copywriting
07.09.2024 Copywriting
06.09.2024 E-commerce
05.09.2024 Positioning
04.09.2024 Content Marketing
03.09.2024 E-commerce
02.09.2024 Content Marketing

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga