Pomoć copywriteru pri pisanju tekstova – na što se usredotočiti?
Vlasta ĐurinaSvatko može pisati, ali za zanimanje koje je povezano s pisanjem potrebna je dodatna podrška kako bi sadržaj bio učinkovit. U sljedećem članku razgovarat ćemo o tome kako izgleda pomoć pri pisanju teksta i kako ona povećava marketinški utjecaj poduzeća.
Pisanje tekstova – gdje potražiti pomoć
Postoje dva nosiva stupa učinkovitog sadržaja – pouzdane informacije i SEO. Analizirat ćemo oba problema.
Istraživanje
Naravno, najvažniji je element u stvaranju učinkovitog sadržaja znanje. Pisanje o određenoj temi nužno je kako bi tekstovi ugledali svjetlo dana na pretraživaču.
Google dolazi s jednostavnom pretpostavkom – temeljiti članci korisni su čitateljima, stoga se pobrinite da ih postavite više na svojoj internetskoj stranici. Naravno, SEO tekstovi nisu ograničeni samo na svoju sadržajnu vrijednost, ali vrijedi se usredotočiti na njih.
Zato je bibliografija osnova kada je riječ o pisanju tekstova. Brinite se o izvorima na kojima stvarate svoje tekstove prije implementacije kako ne biste pisali samo o stvarima koje vam padaju na pamet. Ignoriranje ove teme može vam omogućiti da pišete brže, ali drastično smanjuje konačne rezultate.
Ključne riječi
Ulažete puno vremena i truda u svaki tekst, pa se možda vrijedi brinuti o preciznim ključnim riječima? Zahvaljujući njima imat ćete priliku predstaviti rezultate svojeg rada široj publici!
Google Keyword Planner najosnovniji je alat. On prikazuje promet internetskih stranica prema određenom pojmu koji tražite. Iako su njegove metrike često usmjerene na plaćene oglase, informacije o prometu koji dobivate zanimljive su copywriterima. Na većoj razini vrijedi posjetiti Google Trends kako biste vidjeli koje su teme u središtu pažnje, a koje polako nestaju tijekom vremena.
Plaćeni programi pružaju puno veći broj detalja i pojedinačnih analiza. Međutim, ako nemate veliki budžet, možete pokušati pretraživati ručno.
Pročitajte također
Pisanje tekstova – pitajte copywritera za pomoć
Međutim, ako se nalazite na drugoj strani barikade i želite da netko podrži razvoj vašeg sadržaja, razmotrite uspostavljanje suradnje s copywriterom.
Trenutno, visokokvalitetan sadržaj izuzetno je moćno oružje u marketinškim bitkama, stoga vrijedi usredotočiti se na stručan pristup. Ne samo da ćete povećati učinke copywritinga i promet na internetskoj stranici nego ćete i uštedjeti vrijeme!
Vlasta Đurina
Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.Vaš komentar je dodan i čeka odobrenje.
Nedavno na blogu
Slični unosi
Stručni poslovni tekstovi
Sadržaj narudžbePostanite copywriter
Podnijeti prijavuSve kategorije
Praktični tečaj copywritinga
Odgovori