Pisanje tekstova prema zadanim smjernicama – napravite to dobro!

Sadržaj

Brojna poduzeća koja žele unajmiti copywritera zahtijevaju istraživanje kako bi dobila profesionalan sadržaj koji se temelji na informacijama dostupnim na internetu. No neki klijenti imaju vlastite izvore na koje se pisac mora osloniti. Stoga ćemo pregledati kako izgleda ispravno pisanje tekstova koje se temelji na smjernicama poduzeća.

Informacije koje pruža poduzeće

Poduzeća koja se oslanjaju na jedinstveno stručno znanje ili nove tehnologije nisu izuzeta od marketinških aktivnosti, uključujući, između ostalog, copywriting. To znači da je potreban pisac koji će stvarati specijalizirani sadržaj na temelju podataka koji se ne nalaze često na internetu.

Pisanje tekstova prema smjernicama može se obaviti na dva načina, ovisno o pruženim informacijama:

  • Ako je izvor sadržaj sa starije stranice, možete ga ponovno napisati, ali samo upotrebljavajući različite riječi kako biste izbjegli udvostručeni sadržaj.
  • Ako je izvor unutarnji materijal ili podaci koji se nikada nisu objavili, slobodno ih možete upotrebljavati.

Iako se to čini očiglednim, ispravak opisa ne može se obaviti kopiranjem i jednostavnim proširenjem postojećeg sadržaja. Google posebno obraća pažnju na udvostručeni sadržaj, zbog čega snižava položaje na pretraživaču. Zato svi tekstovi na stranici moraju biti jedinstveni i moraju se potpuno prepraviti.

Stvaranje sadržaja koje se temelji na smjernicama – osnovna pravila

Već smo utvrdili da se sadržaj ne može udvostručiti s pomoću postojećih izvora, ali to nije jedini problem kojega trebate biti svjesni.

Sve informacije koje se navode u smjernicama samo su polazna točka. Zadatak je copywritera razvoj SEO strukture, kao i pružanje suštinske vrijednosti na privlačan način. Ostali su zadaci copywritera, između ostalog:

  • dodavanje naslova
  • dodavanje ključnih riječi i ključnih izraza
  • unutarnje povezivanje.

Naravno neki od njih nisu nužni, na primjer u slučaju sadržaja na društvenim mrežama, ali trebate imati na umu da je zadovoljavanje smjernica samo jedan od pokazatelja dobrog teksta.

Sažetak

  • Pretraživanje informacija na internetu može biti jednostavno, ali mnogo je teže zadovoljiti zahtjeve poduzeća koja tek ulaze na tržište sa svojom originalnom ponudom. Copywriter je poput stvaratelja koji otkriva i opisuje stvar potpuno iz početka u takvim slučajevima.
  • U takvoj situaciji pisanje tekstova koji se temelje na smjernicama mora biti jedinstveno, kreativno i prije svega – sveobuhvatno kako bi se maksimizirala dobit od razvijenog sadržaja.
  • Stoga, osim provedbe smjernica, trebate paziti na trajne elemente SEO-a.

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

10.09.2024 Positioning
09.09.2024 Content Marketing
08.09.2024 Copywriting
07.09.2024 Copywriting
06.09.2024 E-commerce
05.09.2024 Positioning
04.09.2024 Content Marketing
03.09.2024 E-commerce
02.09.2024 Content Marketing

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga