Koliko trebam objavljivati članaka za blog mjesečno?
Ni jedno poduzeće koje se koristi marketinškim sadržajem ne želi trošiti svoje vrijeme i trud uzalud. Očekuju se rezultati, a da bi se vidjeli, obveze se moraju obavljati mudro i planski. Jedan je od elemenata strategije, naravno, učestalost objavljivanja članaka na blogu poduzeća. No koliko se često tekstovi trebaju objavljivati na blogu u praksi kako bi se postigli optimalni rezultati? O tome u sljedećem članku.
Učestalost članaka za blog
Danas je očito da rad i trud koji se ulažu u stvaranje tekstova nisu jedini element koji osigurava uspjeh poduzeća. Poduzetnici dolaze s mnogo strategija za copywriting i ideja kako bi maksimizirali razmjere učinka koje tekstovi donose. Govorimo o organskom prometu, kao i dosezanju potencijalnih klijenata i povećanju prodaje.
Ne čudi da se učestalost objavljivanja članaka za blog smatra jednim od čimbenika koji utječu na prednosti dobivene copywritingom. Na kraju krajeva, vidljiva je razlika ako se objavljuje jedan članak dnevno ili dva mjesečno, zar ne?
Koliko često trebam objavljivati članke na svojem blogu?
Ispostavlja se, međutim, da nema očiglednog odgovora na ovo pitanje. Pravilno planiranje ključnih izraza igra mnogo veću ulogu, uglavnom zato što vam omogućava stvaranje preciznog sadržaja koji će vam pomoći da dosegnete grupu zainteresiranih čitatelja. Drugim riječima, o temama treba pažljivo promišljati kako bi se stvarao promet jer količina sadržaja nije toliko važna.
To međutim ne znači da učestalost objavljivanja članaka za blog nije bitna. Prvo, ne možemo točno predvidjeti koji će članci napisani na temelju popularnih ključnih izraza biti uspješni i pojaviti se visoko u rezultatima pretraživanja. Ne postoji previše sadržaja – više znači bolje. Drugo, promet na internetskoj stranici uglavnom dolazi s raznih podstranica i članaka, a dugački složeni ključni izrazi mogu dovesti najvrijednije korisnike na vašu internetsku stranicu.
Stoga načelo koje tvrdi da količina utječe na učinke dobro funkcionira u takvim slučajevima, posebno ako ga kombiniramo s odgovarajućim ključnim riječima i sadržajnim člancima za blog.
Koliko često objavljujem članke za blog u praksi?
Krenimo napokon s razmatranjima navedenim gore detaljnije – što znači „optimalno”?
Većina poduzeća objavljuje članke za blog četiri puta mjesečno, što je oko 5000 znakova s razmacima tjedno. To nije dovoljno da bi se dominiralo konkurencijom putem marketinga sadržaja.
Broj članaka na blogu poduzeća obično varira od nekoliko do nekoliko desetaka tekstova, stoga je potrebno nekoliko mjeseci da novo poduzeće sustigne konkurenciju. Ako su vaši konkurenti objavili 20 članaka na blogu, a vi planirate objavljivati dva članka tjedno, vaši će resursi sadržaja biti veći nakon prva 3 mjeseca.
Ne postoji broj članaka koji će odmah donijeti marketinške prednosti. Svaki tekst stvara promet na internetskoj stranici. Ako ih zbrojimo, dobit ćemo arsenal za borbu protiv konkurencije. Jedan članak neće puno postići – isto kao i dvadeset neusklađenih tekstova.
Učestalost objavljivanja članaka na blogu – smjernice
Iako odgovor ovisi o nekoliko čimbenika, morate slijediti nekoliko jednostavnih pravila:
- Google cijeni redovitost – iako konačan položaj internetske stranice ovisi o brojnim čimbenicima (uključujući nepoznate), jedan od njih vjerojatno su trenutne aktivnosti na internetskoj stranici. Dobro je postavljati redovite objave – ne zanemarujte blog poduzeća.
- Na rezultate ne utječe samo broj članaka, već i aktivnosti vaše konkurencije – ako druga poduzeća iz vaše industrije imaju snažan profil poveznica i također objavljuju puno sadržaja, tada će za rezultate biti potrebno puno više vremena i rada. No ne morate brinuti – zapravo, brojni poduzetnici zanemaruju aktivnosti pisanja sadržaja, pa ako marljivo radite u kratkom vremenu, možete izgraditi svoj položaj. Obavite istraživanje tržišta i definirajte svoje resurse. Razmislite i o mogućnostima i mogućim radnjama.
- Kako biste dominirali konkurencijom, obratite pažnju ne samo na količinu nego i na kvalitetu – trebate planirati broj članaka mjesečno kako biste nadmašili svoje konkurente. Kao što smo već spomenuli, više gotovo uvijek znači bolje, zbog čega je to osnovni cilj koji treba postaviti na samom početku. No osim toga trebate se sjetiti kvalitete – pobrinite se da vaš sadržaj opisuje određenu granu industrije stručnije i sveobuhvatnije od drugih poduzeća. Zahvaljujući tome stvorit ćete stručan imidž poduzeća i osvojiti priznanje u očima potencijalnih kupaca.
Koliko često bismo trebali objavljivati članke na blogu poduzeća? Odgovor ovisi o specifičnostima vaše industrije, kao i aktivnostima konkurencije. Izmjerite svoje namjere i odaberite ključne riječi koje se često upisuju u pretraživač. I prije svega: budite dosljedni – temelj članaka za blog stvara se mjesecima i godinama, ne jednokratnim naporom.
Ako želite povjeriti vođenje bloga copywriteru, pišite nam – brinut ćemo se o cijeloj strategiji i što je najvažnije – razvoju učinkovitih tekstova za vašu industriju!
Odgovori