Što izraditi – podstranice ili članke?
Što više sadržaja na stranici, to bolje – primatelji će zapamtiti brend, vrijedan će se promet akumulirati, a skupina će se potencijalnih kupaca proširiti. No postoje dva pristupa razvoju sadržaja – članci za blog i podstranice. Koju opciju odabrati kako bi se ostvarile veće prednosti? Pročitajte i saznajte!
Podstranice ili članci za blog o ponudi?
Na nejasno pitanje „što odabrati”, obično postoji jedan ispravan odgovor – „ovisi”. Isto je i u ovom slučaju jer obje spomenute vrste sadržaja imaju svoj specifični cilj.
Članci za blog omogućuju nam dijeljenje znanja razvijajući industrijske teme.
Njihova prednost stvaranje je stručnog imidža, sposobnost opisivanja brojnih pitanja, kao i dobivanje prometa na internetskoj stranicu putem specifičnih, ali preciznih ključnih izraza. Osim toga oni omogućuju redoviti razvoj internetske stranice i stoga tvore značajnu snagu na dugi rok.
Podstranice o ponudi, kao što sam naziv naznačuje, opisuju pojedinačne elemente specifične ponude. Pomažu nam da se natječemo za značajne ključne riječi u industriji.
Osim toga potiču prodaju i detaljno predstavljaju usluge, zbog čega su neizostavan element svake složene internetske stranice. Njihova je uloga u slučaju organskog prometa neprocjenjiva – iako je teško natjecati se za pažnju nakon što korisnici upišu popularne izraze, uspjeh je izuzetno plodonosan jer se korisnici usmjeravaju na dijelove koji su povezani s vašom ponudom.
Kada razviti podstranice i članke?
Kao što smo već spomenuli, podstranice ponude potrebne su od samog početka jer informiraju kupce i potiču zaključivanje transakcija. No njihova važnost u pretraživaču raste tijekom vremena, zbog čega generiranje prometa na internetskoj stranici nije njihova najjača strana na samom početku.
Članci za blog mogu brzo doseći vrh rezultata pretraživanja i privući pažnju naših prvih primatelja. Mogućnost opisivanja različitih tema omogućuje nam korištenje izraza koji još nisu razvijeni, a koji su i dalje povezani s industrijom u kojoj djelujete. Za većinu pitanja rezultati dolaze tijekom vremena – stoga je važna učestalost objavljivanja jer nam omogućuje predstavljanje velike količine sadržaja uz pomoć brojnih ključnih riječi.
Tekstovi za podstranice mogu se izraditi samo jednom, stoga ih treba napraviti pravilno. S druge strane mogućnosti su u vezi s blogom beskrajne, pa vrijedi redovito pozicionirati profesionalne i stručne članke.
Odredišna stranica – sinteza članaka i podstranica
Nismo spomenuli iznimno učinkoviti tip sadržaja – odredišnu stranicu. Radikalno je promijenila izgled razvoja internetskih stranica.
Tekstovi na odredišnoj stranici u osnovi se klasificiraju kao podstranice. No često nisu vidljivi na kartici ponude. Oni kombiniraju prednosti članaka i podstranica, najviše zato što se mogu razvijati na mnogo načina. Štoviše usmjeravaju čitatelje na pitanja koja su povezana s uslugama.
Gradovi su najbolji primjer ovdje. Usmjeravate li svoju ponudu prema domaćem tržištu, ali sjedište vam je u Dallasu? Ne morate otvarati poslovnice u svakom mogućem gradu ili mjestu kako biste predstavili svoje usluge – dovoljne su podstranice s ključnim izrazima povezanim s lokacijom.
Zahvaljujući tome građani Seattlea mogu posjetiti vašu internetsku stranicu kada pretražuju naziv svojeg grada! Štoviše, bit će uhvaćeni u mrežu vašeg prodajnog sadržaja – u ovom slučaju, stopa odbijanja obično je niža u usporedbi s blogom.
Istina je da su mogućnosti podstranica ograničene. Ponuda mora biti jasna kako potencijalni kupci ne bi zalutali u obilju informacija. No skrivena i dobro osmišljena odredišna stranica može poboljšati vaš sadržaj umetanjem brojnih vrijednih ključnih izraza. To je neosporna prednost koju biste trebali poznavati i iskoristiti.
Pročitajte također
Članci nasuprot podstranica na prvi pogled
Sada je vrijeme da sažmete informacije koje ste primili.
Članci za blog
- Oni donose veliku priliku za razvoj sadržaja (možete ih upotrebljavati kako biste opisali zanimljive teme u određenoj grani industrije koje zanimaju potencijalne kupce).
- Mogu generirati promet na internetskoj stranici prilično brzo – zahvaljujući složenim ključnim izrazima (takozvane duge ključne riječi).
- Grade imidž stručnjaka i pomažu vam da steknete povjerenje u očima primatelja te vam omogućuju da više cijenite svoje usluge i proizvode.
Glavni su nedostaci:
- Visoka stopa odbijanja (čitatelji često posjećuju internetske stranice kako bi se upoznali s njima, a zatim zatvore stranicu bez razmišljanja).
- Uloženo je puno truda u razvoj takvog sadržaja (učinci se mogu vidjeti tek nakon stvaranja mnogo tekstova, a stvaranje može biti vremenski zahtjevno).
Podstranice ponude
- Ne samo da se pozicioniraju nego i sadrže važne informacije koje su potrebne u prodajnom procesu.
- Ako postignu visok položaj u rezultatima pretrage, počet će generirati vrlo vrijedan promet na internetskoj stranici (ključni izrazi identični su uslugama koje se nude).
- Nisu potrebne u velikim količinama, tako da nisu previše skupe ni vremenski zahtjevne.
Ako govorimo o nedostacima, onda:
- Možete ih stvoriti samo nekoliko (ponuda mora biti jasna i razumljiva primateljima).
- Natjecanje za željene ključne riječi teško je i zahtijeva puno vremena.
Odredišna stranica
- Usmjerava primatelje na prodajni sadržaj, predstavljajući usluge / proizvode poduzeća.
- Dostiže vrhunske položaje u nišnim, ali unosnim ključnim riječima.
- Može se proširiti na mnogo načina.
„Najstrašniji” su nedostaci:
- Promet koji je definitivno niži od onog na redovnim podstranicama ponude.
- Brojne odredišne stranice zahtijevaju od copywritera vrijeme i rad.
Odgovori