Isplati li se pretplata u copywritingu?

Sadržaj

Pretplatnička rješenja jednostavno su, praktično i jasno rješenje kada planirate ulaganja u vezi s copywritingom. S druge strane fiksnim naknadama može vam se naplatiti sadržaj čak i kada vam nije potreban. No jesu li takve situacije uopće uobičajene? Je li bolje odabrati pretplatu ili platiti za određeni broj znakova s razmacima? O tome u sljedećem članku!

Zašto odabrati plaćanje pretplate?

Poduzeća stalno ulažu u razvoj sadržaja kako bi ojačale pozicioniranje i stekle organski promet (putem pretraživača). Stoga nije iznenađenje da traže načine kako da prikupe što više sadržaja uz minimalne troškove.

Copywriteri nude dvije mogućnosti za naplatu:

  • ukupna naknada – za broj napisanih znakova / riječi / A4 stranica
  • mjesečna naknada – fiksna pretplata za vođenje bloga, profila društvenih mreža ili stvaranje određenog broja tekstova.

Prvi izbor čini se najlogičniji – plaćate samo ono što vam treba. Zašto biste se izlagali nepotrebnim troškovima koji mogu nastati pretplatom? Pa, iz dva razloga.

Što više sadržaja, to bolje

Količina sadržaja osnova je za SEO aktivnosti. Ako ga ima puno, internetska stranica vašega poduzeća prirodno će se prikazivati za brojne ključne izraze, prikupljajući vrijedan promet s Googlea. Naravno, kvaliteta je jednako važna, ali bez određene količine i broja ne možete postići zadovoljavajuće rezultate.

Brojni poduzetnici čine ovu grešku na početku svojeg puta – stvaraju neke zanimljive članke za koje je potrebno puno rada, ali prije ili kasnije odustaju zbog malog broja posjetitelja na internetskoj stranici.

Nažalost, trebate biti dobro vidljivi za pretraživače, a kako biste to postigli, trebate zauzeti veliki „komad” interneta u slučaju svoje industrije.

SEO aktivnosti nisu samo kreativna umjetnost, već i vremenski zahtjevan zanat kako bi se proizvelo što više ključnih izraza kako bi barem neke od njih ugledale svjetlo dana. Nemojte očekivati ​​promet na internetskoj stranici samo s pomoću nekoliko članaka.

Velika količina dolazi uz nisku cijenu

Ako već znate da će vaša poduzeće uvijek imati potrebu za sadržajem (jer ne postoji „previše ključnih izraza”), razmislite o naručivanju „što više za što manje”.

Isplata na temelju broja tekstova zvuči razumno i sigurno, ali ako planirate razvijati svoje poduzeća dugoročno, možda vrijedi razmotriti stalnu suradnju na nekoliko mjeseci u zamjenu za privlačne popuste? Ova situacija automatski će se pretvoriti u model plaćanja pretplatecopywriter će pisati po nižoj cijeni u zamjenu za vaš dugoročni angažman.

Trajna suradnja s copywriterom – za koga?

Za sva poduzeća koja planiraju postojati i zaraditi novac sljedećih godina. Većina njih treba sadržaj za učinkovito provođenje marketinških aktivnosti na internetu.

Dogovor koji se temelji na pretplati omogućava:

  • Plaćajte manje za tekstove koje primate.
  • Osim toga obveza vas ne izlaže dodatnim troškovima – bilo koji broj tekstova koristit će vašem poduzeću.
  • Također vrijedi spomenuti da će sadržaj biti najviše kvalitete; copywriter koji ostaje blizak vašem poduzeću točno poznaje vašu ponudu, misiju poduzeća i potrebe.

Ako ste jedan od rijetkih ljudi koji shvaćaju da je za internetsku promociju potrebno puno ulaganja kako bi donijela rezultate, pretplata na copywriting savršeno je rješenje za vas jer će vam dugoročno uštedjeti troškove. Dobivate popust zahvaljujući svijesti da je dugoročni razvoj sadržaja neophodan, a s time i stalna suradnja s copywriterom.

Kada je plaćanje pretplate nepotrebno?

  • Vaše poduzeće donosi samo gubitke i ne možete svrstati dugoročna ulaganja u marketinške aktivnosti.
  • Radite u industriji gdje razvoj sadržaja nije praktičan ili čak moguć (pogrebni dom, lokalna pekara itd.).

Trajna suradnja u vezi s copywritingom univerzalna je i korisna za većinu poduzeća koja se razvijaju.

Ovo pruža ne samo veću kvalitetu već i uštedu novca – posebno u slučaju pisanja copywritinga za velika poduzeća jer velika potražnja stvara velike popuste.

Gdje mogu pronaći pretplatu na copywriting?

Baš ovdje! Naša agencija za copywriting tim je iskusnih pisaca, lektora i prevoditelja. Nudimo sveobuhvatna rješenja za poduzeća. Usto razvili smo opciju pretplatnog dogovora koju ćete pronaći u našem cjeniku za copywriting.

Ako želite uspostaviti trajnu i opsežnu suradnju u zamjenu za financijske pogodnosti, svakako isprobajte kalkulator koji se tamo nalazi i saznajte koliko možete uštedjeti zahvaljujući dugoročnom dogovoru.

Nudimo mogućnosti brendiranja i širok raspon usluga copywritinga – stvorit ćemo bilo koju vrstu sadržaja na bilo kojem jeziku, kao i prilagoditi i stvoriti sadržaj koji vam najviše treba! Veselimo se vašem javljanju radi uspostavljanja trajne suradnje (možete kontaktirati s nama ovdje).

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

15.10.2024 Positioning
14.10.2024 Positioning
13.10.2024 Copywriting
12.10.2024 Positioning
11.10.2024 Positioning
10.10.2024 Positioning
09.10.2024 Content Marketing
08.10.2024 Content Marketing
07.10.2024 Positioning

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga