Gdje da početnik copywriter traži narudžbe?

Sadržaj

Početniku copywriteru može biti teško pronaći ulaz na tržište rada – zbog nedostatka iskustva i radova u portfelju klijenti reagiraju nepovoljno na početnike u pisanju. No postoji nekoliko rješenja koja će pomoći početnicima copywriterima da pravilno razviju svoju karijeru i prošire svoje sposobnosti, a s tim – dobiju vrijednije narudžbe.

Početnik copywriter – gdje tražiti posao?

Rastući broj copywritera na tržištu otežao je zaradu i intenzivan rad od samog početka. Slobodnih poslova i nema više toliko, stoga je borba s drugim piscima izuzetno teška.

Platforme za copywriting

Na početku dobra je opcija pristupiti platformama za copywriting. Iako je novčana naknada za 1000 znakova s razmacima prilično niska, broj zadataka čini je idealnim poligonom za neiskusne pisce. Ovdje možete razvijati svoj stil pisanja, radionicu i stvarati različite vrste tekstova, kao i pisati članke o zadanim temama iz raznih industrija.

Takvo iskustvo omogućit će vam poboljšanje jezičnih vještina. Također ćete naučiti kako tražiti profesionalne informacije, što je nužan element ako želite preuzeti zahtjevnije narudžbe.

Još jedna alternativa mjesta gdje istovremeno možete tražiti posao društveni su mediji i društvene mreže.

Grupe na Facebooku za copywriting prilično su aktivne, međutim, treba obratiti pažnju na brojnu konkurenciju.

No nije nemoguće dobiti narudžbu. Ljudi koji nude visokokvalitetne usluge po niskoj cijeni obično pobjeđuju u ovoj bitki copywritera. Zato trebate pronaći ravnotežu i analizirati dane uvjete te osigurati da imate rješenje koje klijent traži.

Čak i ako nemate iskustva, kada uvjerite klijenta u svoju predanost i znanje o određenoj temi te predložite povoljnu ponudu – počet ćete prikupljati grupu stalnih klijenata. Pretraživanje je grupa na društvenim mrežama besplatno, pa zašto ne probati?

Oglašivački portali

Trebali biste također obratiti pažnju na oglašivačke portale. Objavljivanje oglasa ili ponuda posla besplatni su ili je potrebna samo mala naknada, a svejedno ćete dosegnuti zainteresirane ljude. Uzmite u obzira da takve intrenetske stranice obično ne odobravaju iskusne stručnjake ili agencije, stoga se slobodno možete oglasiti tamo – opišite svoje prethodno iskustvo, kapacitet obrade i uvjeravajte potencijalne klijente o svojem individualnom pristupu, stalnom kontaktu itd.

Ljudi koji se služe oglasnim portalima često traže nezavisne izvođače koji bi mogli postati partneri za suradnju. To neće biti veliko ulaganje za vas, a možete doći do klijenta u financijskim uvjetima koji više zadovoljavaju.

Na kraju, ovo je glavna prednost takvih oglasa – samo ti i klijent, nitko drugi ne smeta ako je tvoja ponuda jednostavno bolja.

Internetske stranice agencije

Međutim, ako ste odlučili da se ne želite boriti za klijente kao slobodnjak, možete poslati prijavu za posao u poduzeće koje traži copywritera. Poduzeća u razvoju često nude radna mjesta uz mogućnosti obuke, što će vam omogućiti da postanete slobodnjak u budućnosti.

U tom slučaju vrijedi provjeriti ne samo popularne portalenego i internetske stranice agencija jer povremeno objavljuju nešto u svojem odjeljku za zapošljavanje – tamo predstavljaju svoje uvjete rada. Ova će vam opcija omogućiti da se prijavite bez velike konkurencije sa strane, a uz to možete bolje upoznati poduzeće i vrijednosti poduzeća. Jedno je sigurno – posao na puno radno vrijeme svakom novom copywriteru sigurno će pružiti veliku dozu iskustva koja vam može zatrebati u budućnosti. Obavezno je iskoristite na različite načine.

Koliko ću dugo biti početnik copywriter?

Pa, to ovisi o brojnim čimbenicima, a glavni je vaš tempo učenja. Postoje mnogi pisci koji, unatoč dugogodišnjem iskustvu, čine – kolokvijalno rečeno – gluposti. S druge strane postoje početnici u pisanju koji se ponašaju kao profesionalci tek nakon izvršenja nekoliko zadataka.

Na kraju sve se svodi na vaše vještine, pa ako dobro obavljate posao, možete računati na brze prilike za napredovanje ili povjerenje stalnih i zadovoljnih suradnika.

Zapamtite da postoji mnogo copywritera, ali nema savršenih. Stoga, ako lijepo pišete i vaše pisanje ima prirodan tok, pokažite svoju snagu na „bojnom polju”, pišite puno i ponudite svoje usluge pružajući mnogo opcija jer će se vaš trud svakako nagraditi zanimljivim i unosnim narudžbama!

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

15.10.2024 Positioning
14.10.2024 Positioning
13.10.2024 Copywriting
12.10.2024 Positioning
11.10.2024 Positioning
10.10.2024 Positioning
09.10.2024 Content Marketing
08.10.2024 Content Marketing
07.10.2024 Positioning

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga