Naručivanje objave članaka na vanjskim portalima od A do Ž

Sadržaj

Članci su moćan marketinški alat, ali vođenje vlastitog bloga ne jamči optimalne rezultate. Komadić slagalice koji nedostaje objava je takvog sadržaja na vanjskim internetskim stranicama, što je postalo jedna od najčešćih marketinških aktivnosti. U sljedećem članku saznat ćete zašto se to događa i kakvi su učinci takvih radnji.

Što je objavljivanje članaka na vanjskim portalima?

Internetske stranice pokušavaju ojačati svoju vjerodostojnost u očima pretraživača kako bi intenzivirale SEO pozicioniranje i postigle bolji položaj u rangiranju. Jedna od osnovnih metoda obogaćivanje je profila poveznica, što jasno signalizira da „Brojne internetske stranice pružaju poveznicu prema mojoj internetskoj stranici, što je znak da sam objavio/la zanimljiv sadržaj i da vrijedi vaše pažnje!”.

Objavljivanje članaka na drugim portalima stoga predstavlja razvoj tematski sponzoriranih tekstova i dijeljenje poveznice prema pozicioniranoj internetskoj stranici s korisnicima. Takva poveznica objavljuje se na vanjskim blogovima uz naknadu ili istu aktivnost.

Koje se poveznice trebaju uključiti u članak?

Iako ova tema zahtijeva zaseban članak, željeli bismo istaknuti da možete dodavati sidra na nekoliko načina. Teoretski razlikuju se po obliku marketinške poruke i sigurnosti korištenja. Razlikujemo sljedeće vrste poveznica:

  • brend – odnosi se na naziv brenda
  • URL – to jest, postavljanje cijele poveznice u članak
  • točno podudaranje – točno podudaranje izraza
  • djelomično podudaranje – slobodno podudaranje izraza
  • nulto podudaranje – naziv ne odgovara izrazu (npr. „pogledajte ovdje”)
  • slika – alternativni tekst.

U ovom pogledu vrijedi osigurati raznoliku vrstu poveznica tako da one budu prirodne. Na primjer točno je podudaranje precizno, pa dijeli svoju „snagu”, ali također nosi rizik Googleovih kazni ako se upotrebljava prečesto.

Outsourcing tekstova za vanjska objavljivanja – prednosti

Naravno, glavna prednost koja odmah privlači pažnju poduzetnika kada govorimo o stjecanju poveznica putem sponzoriranih objava poboljšano je pozicioniranje i bolja vidljivost. Usto internetska stranica počinje generirati vrijedan promet i proširuje bazu potencijalnih kupaca.

No treba napomenuti da su sponzorirani tekstovi usko povezani s imidžom brenda.

Suštinski članci grade prepoznavanje i povjerenje u očima primatelja te stvaraju interes za vašu ponudu.

U slučaju popularnijih vanjskih internetskih stranica možemo računati na dodatni promet upućivanjem, što znači da će se čitatelji preusmjeriti na našu internetsku stranicu nakon klika na poveznicu koja je postavljena u tekstu.

Radnje koje poboljšavaju SEO preuzimanjem aktivnosti izvan naše početne stranice nazivaju se pozicioniranjem off-site. Rezultati se teško postižu i za njih je potrebno puno vremena, ali prilično su stabilni kada konačno postignemo učinke. Zapamtite da je organski promet besplatan izvor stjecanja kupaca, a internetskoj stranici pristupa se inicijativom kupca, što dodatno povećava privlačnost i vrijednost takvog rješenja.

Kako objaviti članak na tuđim internetskim stranicama?

Sve otmjene načine s kojima se susrećemo na internetu može se svesti na dvije osnovne opcije: posrednici ili vlastita inicijativu.

U prvom slučaju postoje portali na kojima možete naručiti objavu na vanjskim portalima. Cijena se razlikuje, ali platforme nam nude brojne mogućnosti. Najpopularnija poduzeća koja pružaju takve usluge uključuju LinkHouse i Pressboard.

Naravno, poduzeća za pozicioniranje ili agencije za marketing sadržaja mogu se time baviti. Ako se odlučite za takvo rješenje, pronaći ćete pozicioniranje izvan internetske stranice kao standard u slučaju aktivnosti koje provode.

Naravno, moguće je stupiti u kontakt i uspostaviti suradnju s odabranim blogovima. U takvom slučaju postoji individualna cijena. Ponekad se članke jednostavno objavljuju obje strane bez dodatnih troškova. Uključeni su samo ljudski čimbenici, pa je postavljanje sponzoriranih tekstova stvar dogovora. Ovaj je način vremenski zahtjevan, ali omogućuje vam raznolikost profila poveznica uz niže troškove.

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

15.10.2024 Positioning
14.10.2024 Positioning
13.10.2024 Copywriting
12.10.2024 Positioning
11.10.2024 Positioning
10.10.2024 Positioning
09.10.2024 Content Marketing
08.10.2024 Content Marketing
07.10.2024 Positioning

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga