Na što se misli – namjera pretraživanja ukratko

Sadržaj

Malo nas zna da se divovska količina dnevnih pretraga na Googleu može podijeliti u nekoliko kategorija. Htjeli bismo vam ukratko reći nekoliko riječi o činjenicama prema kojima se mogu razlikovati.

Što je namjera pretraživanja?

Namjera pretraživanja (drugim riječima, namjera korisnika ili namjera publike) pojam je koji opisuje svrhu pretrage na internetu.

.Glavni proizvod društva Google, internetski pretraživač, izuzetno je moćan alat. Morao bi imati prirodno razumijevanje i obradu prirodnog jezika kako bi pružio relevantne prednosti. Također postoji nešto dodatno, a to je razumijevanje onoga što pitamo. To je namjera pretraživanja, tj. razlog zašto tražimo određeni ključni izraz i vrstu informacija koja će nam biti zadovoljavajući odgovor.

Na kraju krajeva tražimo nešto o čemu želimo saznati više. Ako algoritmi ne mogu razumjeti namjere primatelja, to znači da obično pružamo mnogo tragova koji sadrže samo ključne riječi.

Vrste namjere pretraživanja

Ukratko, motiviraju nas četiri želje koje ćemo navesti u nastavku, uz dodatak kratkog komentara za svaku:

  • Volja za informiranjem – vjerojatno najpopularnija namjera. Sve pretrage koje se upotrebljavaju za proširivanje našeg znanja pripadaju ovoj kategoriji. Traženje recepata, vremenske prognoze, upute za rješavanje Rubikove kocke ili kako izgledaju zastave Južne Azije samo su primjeri. Mogućnosti su neograničene!
  • Spremnost za posjet određenoj internetskoj stranici – javlja se svaki put kada želimo otići na određenu URL adresu (na primjer: Twitter, Facebook, YouTube). Iako možemo izravno upisati URL internetske stranice u traku, ovaj način ostaje sporiji i manje praktičan. Budimo iskreni – nemoguće je zapamtiti sve adrese.
  • Želja za kupnjom proizvoda – drugim riječima, namjera za kupnju predmeta.
  • Kad god primatelj traži informacije o proizvodu – iako ova kategorija zvuči kao kombinacija dviju prethodno navedenih, ona je različita. To nije ništa drugo do „komercijalna istraga”. Dogodi se kad razmišljamo o kupnji nečega i tražimo dodatne podatke (ili savjete, mišljenja drugih potrošača). Dakle, ako smo ikad tražili najbolje ledene sjekire ili najpopularnije skateboardove, i stotine drugih sličnih primjera, proveli smo komercijalnu istragu.

Kao što smo već spomenuli, namjera se često signalizira u ključnom izrazu. Postoji nekoliko riječi koje obično dodajemo uz pojam pretrage kako bismo „pomogli” Googleu. Stoga su za određene vrste razloga prikladni ovi savjeti:

  • informativni – tko, gdje, kako, vodiči, primjeri ili upute
  • navigacijski – naziv brenda, određeni proizvod ili usluga
  • transakcijski – kupiti, naručiti, kupovati, provjeriti cijenu, naziv grada
  • tražeći – recenzija, sinonim za „najbolje”, usporedba ili rangiranja.

Namjere navedene gore, naravno, nisu dovoljne – ima ih još mnogo. No, nadajmo se da su to jasan okvir potencijalnih uvjeta koje bi potencijalni klijenti mogli upotrebljavati.

Kako se koristiti namjerom pretraživanja?

Iako proces zahtijeva nekoliko koraka za dovršetak, rezultati vrijede truda. Pogledajmo malo detaljnije kako to učiniti ispravno.

Prije svega morate razumjeti koje namjere pretraživanja sadržaj objavljen na našoj stranici odražava najbolje.

Medij kojim predstavljamo sadržaj jednako je važan. To može biti tekst, videozapis ili zvuk. Različite vrste bolje ili lošije utječu na namjere pretraživača. S druge strane neke vrste sadržaja uspješno se mogu predstaviti putem više medija, primjerice recepti.

Također moramo i razmotriti vrstu u kojoj predstavljamo sadržaj.

Przykład

Pisanje je medij. No unos na blogu, stranica na kojoj se proizvod objavljuje ili opis kategorije, sve su to različite vrste sadržaja iako se koriste samo jednim medijem. Još jednom trebate pažljivo birati ključne riječi – kakvu namjeru one predstavljaju? Trebamo li pozicionirati svoju stranicu internetske trgovine za njih, ili je možda bolja ideja usredotočiti se na određenu kategoriju?

Namjera pretraživanja – prednosti

Ako vodimo internetsku trgovinu, tada odgovarajuća optimizacija sadržaja za svrhu pretraživanja može učiniti čuda! Stoga vrijedi brinuti se o tome bez obzira na vrstu internetske stranice. Na kraju krajeva svi žele da njihova internetska stranica bude posjećena. No za to je potrebno razumjeti što su potrebe potrošača koje možemo zadovoljiti. Uzimanje namjere prosječne osobe koja upotrebljava pretraživač u obzir pomoći će nam ovdje.

Sažetak

  • Namjera pretraživanja namjera je koja se drži na umu kada korisnik počne tražiti informacije na internetskoj stranici.
  • Postoje 4 osnovna tipa namjera koja se mogu opisati određenim riječima.
  • Razumijevanje sadržaja objavljenog na našoj internetskoj stranici pomoći će nam da zadovoljimo zahtjeve pretraživanja na Googleu.

Vlasta Đurina

Iskusna prevoditeljica i lektorica s afinitetom prema pisanju. Uz širok raspon interesa naginje kreativnim prilikama i svemu što je povezano s riječima. Kao članica tima Content Writera priprema stručne članke i upravlja projektima. U slobodno vrijeme uživa u glazbi, plesu i boravku u prirodi.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

12.02.2025 Marketing
10.02.2025 Marketing
28.01.2025 E-commerce
27.01.2025 Marketing
26.01.2025 Marketing
25.01.2025 Content Marketing
24.01.2025 Social Media
22.01.2025 Marketing
20.01.2025 Content Marketing

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga