Najbolje pozicioniranje – kako pozicionirati internetsku stranicu?

Sadržaj

Svaki je glavni cilj poduzeća postati i ostati vidljivim. Postoje brojni putevikako bi se to postiglo. Vjerojatno se pitate postoji li među njima najbolji koji jamči visok položaj u rangiranju i najbolje moguće pozicioniranje internetske stranice? Saznajte u današnjem članku!

Čimbenici koji utječu na SEO

Kako bismo shvatili koje su najbolje aktivnosti pozicioniranja, moramo shvatiti pretraživač kao cjelinu. To ne znači ništa više nego ostati otvorenog uma.

Poduzetnik koji ne razmišlja dugoročno uzima u obzir samo trenutne učinke koji se pojave unutar nekoliko tjedana nakon implementacije promjena na internetskoj stranici. Specifične SEO aktivnosti koje slijede navedene ciljeve uključuju:

  • Optimizacija internetske stranice – ubrzavanje načina na koji radi, transparentna struktura, minifikacija koda, implementacija internog povezivanja, SSL itd.
  • Suštinska vrijednost – stvaranje SEO tekstova za blog i ponudu podstranica, razvoj prijateljskog rasporeda (naslovi, osvojene nagrade, citati i popisi).
  • Stjecanje poveznica – u obliku sponzoriranih članaka i pretprodajnih stranica.

Naravno, postoje stotine čimbenika koji utječu na vaš položaj u rangiranju, a najveći je dio nepoznat kao i Googleova tajna. Iskustvo ipak pokazuje da redovito provođenje takvih aktivnosti predstavlja korak po korak prema sve boljoj vidljivosti na internetu. S druge strane, kako biste postigli pravi smjer za najbolje pozicioniranje, morate ići dalje od analize vlastitih interesa i istražiti što Google želi prije svega.

Najbolje pozicioniranje u Googleovim očima

Dobivanje položaja dug je i mukotrpan proces. Najbolje položaje mogu postići poduzeća koja dugoročno djeluju u skladu s politikom pretraživača. Razgovarat ćemo o tome što se podrazumijeva pod takvim konceptom i kakvi zaključci proizlaze kada ste otovrenog uma.

Korisnici su vaš cilj

Google treba svoje korisnike kako bi zaradio. Povećanjem njihova broja, raste i poslovni potencijal, na primjer putem oglašivačke usluge Google Ads. To znači da pretraživač mora prikazivati najkorisniji sadržaj koji prikladno odgovara upitima korisnika.

Google promiče vrijedne informacije, a ne poslovne subjekte.

Glavni razlog zašto je dominirao na tržištu jest što je prilagodio rezultate pretraživanja potrebama potencijalnih korisnika na najbolji način.

Zvuči trivijalno? Naravno da je! Na takozvanoj makrorazini to je samo čimbeik koji je omogućio Googleu da stekne veliku bazu korisnika koja se i dalje širi. Prema podacima stranice gs.statcounter.com ta je brojka preko 90 % diljem svijeta.

Iako je prilično jasno, to radikalno mijenja koncept rada usko usmjerenih pozicionera. Ne samo to – kada poduzeća upotrebljavaju SEO usluge, to nije toliko smisleno kao što biste mogli pomisliti! Ova kontroverzna teza zahtijeva temeljitu analizu.

Važnost upotrebljivosti internetske stranice

Već znamo da položaji koji se postižu ovise o situaciji, odnosno o tome odgovara li internetska stranica korisničkim potrebama. Stoga, dugoročno gledano, sve aktivnosti koje povećavaju njezinu korisnost povoljno će utjecati na vidljivost, i obrnuto.

Profil poveznica, čije je širenje obično glavni fokus pozicionera, to uopće ne čini. Time se samo ukazuje Googleu da je internetska stranica pouzdana jer je povezana s drugim portalima. To vam, pak, omogućuje utjecaj na rangiranje (Google upozorava na to u smjernicama za administratore) i postizanje višega položaja.

Međutim, kao što smo već spomenuli, postupci koje ne donose nikakvu drugu vrijednost korisnicima protiv su Googleove politike i stoga neće biti dugoročno učinkoviti. Mogu funkcionirati sada i sigurno funkcioniraju – položaj stranice ovisi o broju poveznica. No moramo imati na umu da algoritmi pretraživača postaju sve inteligentniji i već ocjenjuju je li internetska stranica namijenjena za povezivanje radi novca (stranica za pretprodaju) tako da joj smanjuju moć i korisnike ili je profil poveznica stvoren umjetno (u slučaju nepravilnog profila postoje kazne).

Kako pozicionirati internetsku stranicu?

Zbog činjenice da je cilj naših razmatranja ponosno naznačen kao „najbolje pozicioniranje”, zahvaljujući otvorenom umu možemo vidjeti u kojem smjeru trebamo ići.

Ovo nije način ni za trikove SEO-a, ni za manipulaciju rangiranjem.

Važno je raditi marljivo kako bi se povećala vrijednost stranice za njezine korisnike. Na duže staze nema drugog rješenja, uglavnom zato što je to u najboljem interesu Googleova pretraživača.

Kada djelovanje SEO-a pomaže optimiziranjem strukture vaše internetske stranice ili specijaliziranim sadržajem, onda je to sjajno. Međutim, kada pruža vidljivost upotrebljavajući „tajne metode poduzeća”, jasno vidimo poremećaj zdrave SEO ideje. Budući da su ove promjene namijenjene primateljima, još manje bi trebale biti tajna za vlasnika, zar ne?

Naravno, možemo pretpostaviti da se radi o povezivanju (obično iz privatnih objekata), pa – upotrebljavajući gornje informacije – analizirajmo pruža li nam izvođač najbolje pozicioniranje, ako se upotrebljivost internetske stranice ne povećava na bilo koji način. Odgovor je očit.

Najkraća je i jedina prava pretpostavka SEO-a: trebate usavršiti svoju internetsku stranicu kako bi bila savršena za vašu publiku. Potrebni su elementi: zanimljiv sadržaj specifičan za industriju, raspored koji je jednostavan za korisnike, transparentna struktura internetske stranice, sigurnost podataka (npr. SSL, pravila o privatnosti) itd. Nema recepta za uspjeh, ali čeka nas puno posla i poboljšanja, pogotovo ako želimo uspješno dosegnuti vrh Googleova rangiranja. Što se tiče savjeta administratora: „djelujte kao da pretraživač ne postoji”.

Sažetak

  • SEO aktivnosti mogu se analizirati i u kratkoročnom i u dugoročnom smislu.
  • U prvom slučaju govorimo o aktivnostima koje brzo utječu na dobivanje položaja. Njihov je učinak empirijski potvrđen. U drugom slučaju radi se o odabiru stalnog načina djelovanja koji omogućuje stvaranje najstabilnijih rezultata pozicioniranja.
  • Kako biste održali svoju dominaciju na tržištu i privukli korisnike, Google prikazuje najvrijednije rezultate. Stoga, ako smo otvorenog uma, za pozicioniranje potrebna je potpuna usklađenost s pravilima pretraživača, prilagođavanje internetske stranice potrebama primatelja.
  • Prema razboritoj praksi upravljanja ljudskim resursima, sve aktivnosti koje poboljšavaju vidljivost internetske stranice trebaju biti sinonim za njezinu korisnost. Nema iznimaka od ovog pravila.
  • Najbolje pozicioniranje ide ruku pod ruku s aktivnostima koje su u potpunosti usklađene s time.

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

14.10.2024 Positioning
13.10.2024 Copywriting
12.10.2024 Positioning
11.10.2024 Positioning
10.10.2024 Positioning
09.10.2024 Content Marketing
08.10.2024 Content Marketing
07.10.2024 Positioning
06.10.2024 Marketing

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga