Copywriter na puno ili nepuno radno vrijeme – koga odabrati?

Sadržaj

Najbolje mjesto za rad za copywritera zbunjujuće je pitanje kako za poslodavce tako i za same pisce. Isplati li se raditi na daljinu ili u uredu kada je riječ o kreativnim poslovima? U sljedećem članku analizirat ćemo prednosti punog radnog vremena i honorarnog angažmana. Odgovorit ćemo na pitanje tko je isplativiji za zapošljavanje i gdje je bolje raditi.

„Stalni” copywriter

„Stalni” copywriter osoba je koja stvara sadržaj u sjedištu poduzeća.

Ovaj copywriter obično radi za veliko poduzeće i u suradnji s marketinškim timom poduzeća. Ovdje rad u uredu znatno olakšava međuljudsku komunikaciju na većim, koordiniranim projektima.

„Stalni” copywriter – prednosti

Za zaposlenika:

  • stalno zaposlenje i stabilna naknada
  • gotove smjernice pružene prije prihvaćanja narudžbe
  • mogućnost rada na velikim projektima
  • edukacije i stručno usavršavanje
  • mogućnost učenja kako raditi u timu.

Za poslodavca:

  • obično niži trošak za stalni posao copywritera
  • brzo izvršenje narudžbi
  • učinkovito savjetovanje o izmjenama teksta.

Vjerujemo da nema svrhe predstavljati nedostatke jer bi to bile samo suprotnosti udaljenog rada. Stoga idemo odmah na daljnju analizu.

„Vanjski” copywriter

„Vanjski” copywriter osoba je koja stvara profesionalni sadržaj za internetske stranice kod kuće.

Rad kao slobodni copywriter postaje sve popularniji, stoga provjerimo vrijedi li raditi na daljinu.

„Vanjski” copywriter – prednosti

Za zaposlenika: 

  • nema potrebe za putovanjem na posao
  • veća koncentracija
  • mogućnost dodatnog razvoja dok radite za više poduzeća
  • praktičnost i privatnost.

Za poslodavca:

  •  slobodan prostor u uredu
  • mogućnost kontakta i izvan standardnih radnih sati.

Također vrijedi napomenuti da posao na daljinu obično nema puno radno vrijeme, zbog čega poslodavac plaća račune za određene narudžbe, što može biti korisno u slučaju manjih poduzeća.

Copywriter na puno ili nepuno radno vrijeme – koga odabrati?

Treba zapamtiti da su navedene prednosti samo savjeti i da prikladna odluka zahtijeva razmatranje brojnih drugih čimbenika. Može se činiti da je angažiranje „stalnog” pisca bolje rješenje za veća poduzeća koja provode velike projekte gdje je potrebna interakcija članova tima.

Međutim postoje i copywriteri koji rade puno radno vrijeme, ali na daljinu. Često stvaraju velike količine profesionalnog sadržaja. Slično tome ne nedostaje ni „stalnih” copywritera koji rade samo povremeno ili sudjeluju u stažiranju.

Za poslodavce optimalni izbor ovisi o potražnji za sadržajem, specifičnosti narudžbi, kao i o lokaciji sjedišta i općenito shvaćenoj poslovnoj politici.

Za copywritere mogućnost odabira radnog mjesta nije lakša. Pisanje kod kuće može biti ugodno, ali zadaci možda neće biti redoviti, izlažući pisca nepostojanosti zarade. Štoviše povećana konkurencija otežava pronalazak klijenata. Može se reći da je udaljeni rad više namijenjen ljudima koji imaju financijske resurse iza sebe i mogu se iskušati u ovom zanimanju.

Sažetak

  1. Odabir radnog mjesta ima i svoje prednosti i nedostatke.
  2. Kreiranje sadržaja na daljinu praktično je i intimno iako ima relativno malu stabilnost i žestoku konkurenciju.
  3. „Stalni” copywriter osuđen je na putovanje i češći intenzivan rad, ali također prima stabilnu plaću i uči raditi na većim projektima.
  4. Za poslodavce puno radno vrijeme i vanjsko zapošljavanje rješenja su koja treba posebno analizirati. Najbolji izbor za suradnju trebao bi se napraviti ovisno o situaciji poduzeća i vlastitoj poslovnoj politici.

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

13.06.2024 Social Media
12.06.2024 Copywriting
11.06.2024 Content Marketing
10.06.2024 Copywriting
09.06.2024 Copywriting
08.06.2024 Social Media
07.06.2024 E-commerce
06.06.2024 E-commerce
05.06.2024 Copywriting

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga