Trebam li znati što je to gostujuće blogiranje?

Sadržaj

Svi koji vode blog žele da bude što popularniji. Postoji nekoliko radnji koje treba poduzeti kako bi se postigao taj učinak. Što ako vam kažemo da je pisanje za drugi blog jedna od njih?

Što je to gostujuće blogiranje?

Gostujuće blogiranje, što se može prevesti kao „blogiranje na tuđoj internetskoj stranici”, praksa je objavljivanja vlastitog sadržaja negdje drugdje.

Iako genijalna ideja razvijanja vlastite internetske stranice putem objavljivanja svojih tekstova na blogu nekoga drugog može zvučati trivijalno, ova metoda zaista je uspješna i mnoga poduzeća to redovito rade.

Ideja je: tekst koji smo objavili ne samo da zadovoljava zahtjeve pružanja suštinskog sadržaja nego postaje i „izlog” poduzeća jer predstavlja naše znanje novim primateljima. Zahvaljujući tome postoji dodatna šansa za stjecanje novih klijenata i time daljnjih potencijalnih prednosti.

Naravno, provođenje takvih aktivnosti mora se događati u suglasnosti s tvorcem sadržaja ili osobom koja kontrolira kvalitetu određene internetske stranice. To je rezultat marketinškog dogovora kojim obje strane ostvaruju dobit – tvorac stječe nove primatelje, a vlasnik internetske stranice dobiva kvalitetan i suštinski sadržaj koji donosi SEO prednosti. Kao što možete vidjeti, fenomen, iako na prvi pogled proturječan, može razviti vaše poduzeće.

Gostujuće blogiranje dio je takozvanog ulaznog marketinga.

Ukratko, radi se o konceptu suprotnom od tradicionalnog oglašavanja – drugi pokušava zadovoljiti potrebe publike, a aktivnosti usmjerene prema unutra koncentriraju se na predstavljanje sadržaja koje korisnici traže. Takvo bi trebalo biti i objavljivanje unosa na internetskim stranicama drugih. Možda neće biti usko povezani s temom internetske stranice, ali će predstaviti specifičnu temu zanimljivo angažirajuće, što će primatelje potaknuti na želju da doznaju više. U osnovi oni će izravno otići na internetsku stranicu autora sadržaja.

Gostujuće blogiranje – prednosti

Gostujuće blogiranje ima jednu prednost – omogućuje vam jačanje vanjskih poveznica koje vode do vaše internetske stranice.

Ako objavite unos koji je stekao puno više „povjerenja” od vašeg, dobit ćete dodatne pogodnosti u poboljšanju pozicioniranja. To se uglavnom događa jer Google upotrebljava posebne algoritme za provjeru pouzdanosti internetske stranice – upotreba određene podstranice koja ima bolje ocjene može utjecati na vaše pozicioniranje.

No morate biti svjesni da tvorci sadržaja mogu zloupotrijebiti takvu taktiku, uključujući izradu internetskih stranica koje agregiraju stotine poveznica – Google je sada oprezniji i to utječe na povjerenje koje pruža određenim internetskim stranicama. Stoga bismo trebali biti svjesni kako se koristiti poveznicama. Nemojte natrpavati što je više poveznica moguće jer bi one trebale upućivati na sadržaj koji je sličan temi i trebale bi se pojavljivati ​​samo umjereno.

Ako želite biti sigurni da vas Google neće kazniti zbog nametljivih poveznica, zamolite izdavača da postavi atribut nofollow. Zahvaljujući tome SEO učinak značajno će se smanjiti, ali će se povećati i sigurnost te prirodan omjer dofollow/nofollow poveznica.

Savjeti o tome kako gostovati na blogu

Ako odlučite gostovati na blogovima, trebate imati na umu dvije stvari. To su:

  1. Pronađite odgovarajuću ciljanu skupinu – očito je da će pronalazak članka o vučnom ribolovu objavljenog na internetskoj stranici o ormarima izazvati samo zbunjenost. To je ekstremni primjer, ali ilustrira osnovno pravilo koje trebate imati na umu: internetska stranica na kojoj objavljujete svoj tekst mora biti tematski povezana s vašom granom industrije. Što se više preklapaju vaša i tuđa niša, to bolje – članak će se tako dobro uklopiti s postojećim sadržajem da neće ostaviti dojam da je prisilno povezan. Zato pažljivo razmislite – definirajte vlastitu temu i ciljanu skupinu na početku kako biste znali gdje da tražite nove primatelje. Nemojte postati spomenuti sadržaj o vučnom ribolovu. S druge strane, ako svakodnevno pišete o dekupažu, internetska stranica o ormarima može biti prilično prikladno mjesto za objavljivanje takvog članka.
  2. Stvarajte visokokvalitetan sadržaj – tekst ne smije odstupati od standardne kvalitete vaših materijala i proizvoda. Na kraju krajeva trebao bi imati reprezentativnu funkciju – bit će prvi koji će dočekati čitatelje, stoga mu treba posvetiti maksimalnu pažnju. Stoga vrijedi posvetiti posebnu zanimljivu temu gostujuće obajve koja potiče čitatelje na aktivnost. Ako vam se čini nemoguće pronaći takvu temu, uvijek možete predstaviti postojeće pitanje na nekonvencionalan način. Pokušajte prikazati potpuno novu perspektivu neke teme.

Tko će imati koristi od gostujućeg blogiranja?

Možete pronaći brojne primjere aktivnosti velikih i prepoznatljivih brendova na internetu. Za većinu njih blogovi su element dobro osmišljene marketinške strategije. Često ih zajednički stvara više ljudi.

S druge strane nije vam potrebno veliko poduzeće da biste se koristili ovom taktikom. Naravno, doseg vašeg bloga možda neće biti tako visok, ali ovaj je postupak je univerzalan, stoga bi trebao donijeti proporcionalne prednosti bez obzira na veličinu vašeg poduzeća. Nema smisla upotrebljavati ga na samom početku i kada tek počinjete s blogiranjem – sve se svodi na reputaciju vašega poduzeća. Blog je jedan od odrednica – sve dok se dobro održava i redovito ispunjava novim tekstovima, smatrat će se pouzdanim i vrijednim povjerenja. Očito je da takva poduzeća imaju mnogo bolje šanse za prihvaćanje gostujućeg blogiranja.

Stoga je razvoj bloga obavezan ako želite razmotriti fenomen opisan u današnjem članku. Imajte na umu da to nije jedini način za proširenje dosega, ali nakon što skupite dovoljan broj reprezentativnih sadržaja, svakako vrijedi obratiti pažnju na to.

Vlasta Đurina

Experienced translator and proofreader keen on copywriting. Always having a wide range of interests, she leans towards creative opportunities and anything word-related. Being part of the Content Writer team, she translates expert articles and manages projects. In her free time, she enjoys music, dancing and spending time in nature.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Nedavno na blogu

16.01.2025 Marketing
14.01.2025 Copywriting
13.01.2025 Copywriting
10.01.2025 Marketing
22.12.2024 Content Marketing
21.12.2024 Content Marketing
20.12.2024 Content Marketing
19.12.2024 SEO
17.12.2024 Content Marketing

Stručni poslovni tekstovi

Sadržaj narudžbe

Postanite copywriter

Podnijeti prijavu

Praktični tečaj copywritinga